Jan 29, 2011

AYUNAR KORUNK DAH BELI??

askum..

entry aku pasal hary ni pasal inner...

kalu yg suka pakai shawl mst tawu kan inner ??
inner ada banyak..but aku suka inner cotton senanG bentuk...
n xrimas...

but hary nie aku dah bjya tempah satu inner ..ni mmg cantik sangat!

kita boleh tempah inner ikud warna kita suka..wah..
tawu apa?





inner AYUNAR



  CANTIKKAN??



bestkan dia layan kita cam king boleh pilih warna kita nak....


aku mahkluk yg suka shuping on9 apa lg...

telah memesan dengan tangkas!!

Inner Ayunar (Monotone, 2Tone, 3Tone)






 






 Yang penting, inner ni tak melekap didahi :) *bila pakai style normal
 material : Jersey
Warna : anda boleh pilih sendiri
Standard size :
Lebar = 27/28 cm ( ayun pakai size ni)
jika anda mempunyai ukur lilit kepala kecil, boleh order size 26cm

Harga :
Monotone dan 2Tone 
1 pc for RM 8 
2 pcs for RM 15
 
 
3Tone
1 pc for RM 15
2 pcs for RM 28




YG best warna iner korunk boleh match sendry...






ini antara warnanyer...bestkan...


KLIK LAH SINI KALU NAK TAHU!!



 NI OWNER 

CHANTEKAN OWNER dia fewiit~




mmg chantek gua xbohong lu!!

owner dia pon cun..baik pulak 2..aku msj pon fuh dia wat aku mcm princess...
bkn cma sestgh kita membeli dia marah2 ...mna custmer xlary!







 korunk beli jamin xnyesal korunk akan nges bila pakai sbb jadi cun terus hehe...

sebenarnya dia bukan jual iner je...


macam2 ada...shawl cakp ke shwl apa...aksesory dia mmg comel...


SELAMAT MEMEBELI!


MEMANG SERONOK SHOPPING AYUNAR HIJAB N SHAWL!!

kalu nak tawu lebih lanjut
n nak beli..klik shini!


http://www.ayunar.biz/

SELAMAT MEMBELI!