Jan 26, 2011

BRADER ..CWL tere masak lah..

salam...huhu...

                                    hari nie aku telah masak...

 hobby aku di masa lapang mmg masak memasak..

the rock cooking mooking..

macam 2 gak ler aku masak..

setelah sekian lama betapa ..menelaah ...

dengan Mama aku...tau

mama aku nie chef tau!..

masakan dia plg besh sgt2!!

hoi hoi igt CWL..sengket xpandai masak..hoho..

CWL tere juga..

mana x tumpah nya kuah kad nasi..

HAHA>>(BUJECT JER)
selalu mangsa2 





yang 






akan












jadi 





mangsa




makan 




masakan...


CHEF CWL...


ADALAh.. my brader n my little brader..




hehe....







abang cwl slalu ckp xsedap2 xsedap

tapi tambah bertingkat2 cakap ja lah sedapkan...

herr..ego abg ..payah nak ngaku masakan aku sedap..


tapi nie aku sayang nieh..adik lelaki aku..nieh

dia jujur  ooo..

SElalu puji aku..
msty cakap ..


'' kaka masak shedap lo''



na nges cita   (T_T)...


teharu aku..
saiz adik aku g beso dary aku tau...

sebab dia selalu makan apa yg aku masak...


teharu aku..sob..sob...



hary nie aku 

rajen..maklum lah cuty keja part time


aku masak simple xlah hias lawa2

sebab masuk dalam perut

hancur gak...

so hiasan chef CWL

hancus la juga..


rupa paras xpenting kan..kan

kdg2 hiasan 

lebih 

maskan xsedap pon..opps..



 ayam masak merah lovela by CWL



peneng cal this arca rampai lovela..mcm ni kud eja dia...



nasi lovela


ape

ape

ape???

aku dah cuba hias sebaik mungkin....

hahaha..


tapi ini jalah yg aku mampu..

seni seni aku failed...

xlah hebat sangat..masih LEARning..

tapi kalu kahwin tu boley lah lepas masak utk suami..

OPPPPS!!!..


JANGAN GATAL CWL...


XDER 10K DALAM TANGAN
JANGAN DISEBUT MAI NOO..

(PESANAN DARI BAKAL MERTUA)


hehehe...  

masak ni bukan susah..

haty mau iklas bila masak..

baru sedap..

masak ni xpayah ukur2 tibai ja nak masuk apa.

pcya pada haty..


jangan ikud petua ni...DANGER!!


suke haty je  CWL nih..ishhh!!!

oke nie je tips dary saya..
tata!!


 

 






No comments: