Feb 21, 2011

alhamdullilah result stpm mengejut semua orang hehe~ cwl hapy giler

hai semua...

 asal sengih2 ??
nk penampaq hehe..

gurau jer..

xnak cakap banyak sangat ...
tapi
aku peduli apa..
nak cakap juga ..
hahah (nada riak)

hari ni hary paling bahagia owke..

usaha aku xsia sgt2

mmg xjangka result dapat baik mcm ni..

pergh ..

3 hari sebelom dapat result

dapt result mcm owg gila dibuatnya..
makan
mandi
apa lagi
semua xjadi..
terketar2 aku dibuat nya..
mcm nk pengsan..aku
serius 3 hary sebelom dpat result
aku xmakan k
aku minum air ja
sambil keresahan
...

24 jam sebelum dapat result

pagi bgun awal
sbb malam mmg aku xtido dah..
sambil berselawat dalam hati..
sambil melihat jam



lantas ke sekolah sambil muka cam  bangang ja..
pucat cuak ja..

tema aku ke skolah putih pink

arggg... baju xde masa aku nak aion2 haa..
tudung skop haa cam minah indon lagi tu..!
mampos lah aku nk p amek result bukan melaram..

dalam otak lak

dah set lah mind sejarah cam kantoi ja..

semua cam kantoi..

pas tu
dgn perlahan2
tanda tangan..
cikgu senyum2 bg slip..



dgn

pelahan2
aku
koyak tebing2
kertas  tu..


but
bila buka2
alhamdulilah sgt2 semua nya di luar jangkaan..

lulus semua
n
mcm 2 gak ngn membe2

sepasukan wah..

mcm  geng gusti pulak dah!
nak nanges aku..
(T_T)

kepada cikgu2 thanx bg tunjuk ajar selama ni..

dan buat
kawan2 6ASB terutamanya..
CONG8!
semua..

Muga2
kita semua jumpa di UNIVERSTY
 Amin!


gambar ni masa aku form3..
cam poyo kan..?
hehe..
DULU2 kira habes mati cun haha..
kakak2 aku semua bijak2 semua bjaya..

apa motif gambo ni???

gambar nie amek berkat dari kakak2
aku..
muga2
aku dapat ikud jejak diaowg ..
Amin

15 comments:

photophobia eyraa ! said...

whoa ! sis HEBAT wooh !
tumpang happy ~
congrats yaw ! doakn eyra , taun neh na PMR , woo ~
takot2

Nurulbadiah Lai said...

gud luck darling

cik hani said...

wow... tahiah2.. sonok kn bila dapat result yg berbaloi ng usaha kite

CWL wanie LovelA said...

tq all wani teharu sgt..

eyra insy bole..punya usaha maw ada 2 penting
akak nurul tsyg thanz support wani love u so much

CWL wanie LovelA said...

hani tq..yup baloi

EJA said...

yaeh!!!!tahnia wanie! usaha tangga kejayaan..and moga2 masuk U...nanti nak ambil course apa?

Lady FarRa said...

tahniah CWL!! doa2 moga dpt U k...

bieyla syahira said...

tahniah yerr sis wanie

encik fazex said...

tahniah2..semoga berjaya melangkah ke alam universiti yg penuh cabaran

CWL wanie LovelA said...

eja,fara,fazex semua tq byk2 doakan wani dapt u k

cunndaa said...

tahniah adik CWL cayang..
semoga impian CWL tercapai..
ALLAH itu adil utk hambanya...banyakkan berdoa ye..
Akak doakan adik CWL berjaya melangkah ke gerbang University.

CWL wanie LovelA said...

tq akak cunda sayang

cunndaa said...

welcome dear

CWL wanie LovelA said...

love u sis

cunndaa said...

love u too