Feb 15, 2011

HENSEM sangat ke abang aku tuh! jawapannya TAK!!

askum..
entry yg pendek juga..


MENCIK..MENCIK..MENCIK CAM NI!!!....

sikit ..sikit kirim salam kad abg yea..
bg tawu akk kirim salam kad abg yea..

BILA ORANG NK KIRIM SALAM KAD AKU LAK ? ISHHH!

pas tu berpura2 baik ngn aku sbb nak kenal abg aku tu..


aiya abg awak tu jambu lah..ensem lah...EEEUUUuu geli dgar!
haiya
yg sebenarnyakan..
abg aku tu garang..
membe2 dia yg kacau aku msty dia belasah hehe..!( yg ni kebaikannya)
kalu keluar ngn dia
dia sangat kedekut kalau aku pegang2 barang dalam kereta dia owke!
haiya...xensem langsung ..my brader xhensem xyah duk bekenan..
masa zaman skolah beliau sgt playboy k!
beliau
xensem xensem k!
dia dah ada awek ok..!


mesty korang dah xberminat kan..kan..

owke hehe..
tata!



4 comments:

Bobo said...

haha..kesian adiq jd posto abg...:p

CWL wanie LovelA said...

haha ..nk wat cmana

SPEK HITAM said...

hahaha, tak berminat sebab saye shudah ade mr spek saye. kekekeke

CWL wanie LovelA said...

haha bgus nya...