Feb 15, 2011

jawapan khas dary fromspring buat kau..


askum bebe semua!

entry CWL PENDEK hary jgn risau k..

hary ni ada owg cakap 
saya ni terkejar2 dunia...!
saya tekejar2 nak jadi modeling..!
saya ni tekejar2 popularty and kejar2 glamer..!
saya ni tekejar2 kebendaan..
 saya xcun dah xcute  mcm dia 
dah la mcm2 dia kata kad FS..
*******! 
wah ayat xelok ada panjang nyer taip..
kenapa xckp depan2,,jer?
ayat dia menyatakan CWL SEORANG tekejar2!
AIYAAA!



jawapan saya untuknya...

khas..
xnk jwb kd fromspring..

saya xpikir saya MODEL!!
Saya ni xlayak pon.. 
saya xkejar apa2 pon..
ni hanya hoby masa lapang..
juz tlg membe2
saya berdoa awak di jauhkan 
dari perangai hasad dengki!




sebelum matikan ayat ada 
sedikit gurindam kad korang!
harap tehibur hehehe.
>>>(T-T) 
(eh belom baca dah nges!)
lek lu DER!


hujan sepanjang hary
kesejukan sepanjang hary...
syok tido sepanjang hary..
dak taiping putih2 sokmo sepanjang hary..
sejuk like cameron highland sepanjang hary..
seronok sepnjang hary...
apa2 yg ada hary...
semua syok di taiping sepanjang hary!

SAYA BERTUAH TGGALKAN DI TAIPING PERAK WALPON SAYA BUKAN BERASAL DI TAIPING WAH!


 i taiping!

2 comments:

lebai said...

i luv taiping gak.. =))

CWL wanie LovelA said...

taiping besh