Feb 23, 2011

KOREAn Fesyen TIMES baby~

askum..

serius..
aku suka kan fesyen...
maklum lah ada bakat lukis melukis ..eleh thape2 nk blgak ...
nk g tau spm seni A1 hehehe...(gelak riak)..
seni and fesyen mmg related....
yup fesyen n trend skg ada lah trend warna warni owke...


acct aku nk jadi fesyen designer lah skg...perasan..tapi kalu yg pakai  fesyen aku mst nanges kan teharu haha..


skg girl yg bertudung pon leh mngebat sakan k..
jgn igt kita bertudung kita dah leh berfesyen..
boleh but dgn batas2 lah...
jgn korang bertudung pas tu pakai lengan pendek xpakai cardigan..
bukan pe..juz mencacat keadaa pakai tudung lengan pendek...bak kata budak boy
buka tudung terus lah dgn sendat lagi..
commons girl jgn jatuhkan martabat kita k!

FESYEN ALA2  BERKOREA HEHE...






FESYEN korea mmg besh..
warna dia
tekstile dia
n plg penting selesa..
harga dia ok xde mahal sgt..
mampu beli 

skg ni kad malaysia dah berlambak2 jual

mana2 pon leh cary..
pandai2 cari la kalu nk nmpk lawa..




huhu~
















Serius gua engak tipu sama lu deyh...

fasion nya lucu skali...aku suka deyh ( NGOMONG INDONESIA)

HEHE...
 yes fesyen korea digilai ramai gurl sbb ia amat comel n swee bila di pakai...



serius tgk lah....

comel kan.....

lengan pendek cam seksi jer...?
xsemestinya korang kena pakai cardigan ...
korunk leh match ngn jacket ala2..korea juga!


dgn jacket merah ni..wah gila cantik siut...



so xde masalah kan...?

serius banyak juga koleksi aku ala2 korea but..2 baju yg aku dah beli..

tapi xdpt g serius xsabar nak dapat ni....

bila dapat i show u all k..

haha...




fesyen korea ni sesuai untuk semua org k..
umo xde masalah cuz dia sesuai dgn semua org...


you should try !





haha aku gila xleh tgk kalu tgk tiap2 bulan aku jadi miskin n papa kedana~




k kita layan2 fesyennya...







kaka eja pon ada..hehe




cik epal pon ada ala2 comeynya dia hehe...
cik epal pinjam pic k!




hehe Fatin Liyana...pinjam pic


akak nurul tersayang saya...





saya sendiry juga layan~







serius mmg nice semua kculi sya merosakkan keadaan hahaha!

anyway

you all mst try..

 dia


SIMPLE BUT COOL GILERK!

4 comments:

suriani sakura said...

fesyen sekarang memang best

CWL wanie LovelA said...

yup mmg best

Nurun said...

dik, jgn merendah diri. awk pun nice jgk. =)

CWL wanie LovelA said...

hehe sis nurun tq mwamwah