Feb 26, 2011

QIEY FANEEA khas untuk awak!

askum blogger semua...



entry cwl hari ni utk  khas untk sumone..
yg sgt2 special..bg cwl n kawan2..





mesti korunk tau pic sapa cwl tunjuk kan3?

 qiey faneea

semua blogger dah tawu cite sal adik qiey..
n cwl pasti semua bersimpati..
cwl dah add qiey personaly kad fb...
mmg banyak sangat2 owg prihatin n syg qiey tmsuk lah cwl...
dan mcm2 nasihat yg qiey dapat..
qiey semua org sayang n risau kan awak.k...



NIE ANTARA ORG YG HANTAR MSJ SMGT KAD QIEY...

sebenarnya sangat2 banyak..cwl mmg terkejut mmg banyak...


 dan antara blog yg becerita ttg qiey 









n semua owg tahu qie sangat sayang kan arwah...

cwl pasti arwah pon sangat syg kan qiey..!



but 
qiey yg pergi xkan kembali qiey mesti tabah...
mb mmg mudah melafaz dgn kata2 but susah kita nak lalui ..i know that..
kalu jadi kad cwl mb jadi mcm qiey..
but qie kena pk arwah mesti nak yg terbaik untuk qiey kalu dia tahu qiey mcm ni mesti dia sangat sedih..

qiey mesti kena teruskan hidup!

qiey mesti sentiasa berdoa untuk dia!


qiey mesti rela kan kepergian agar roh arwah berasa tenang!

qiey mesti tabah hadapi semua ni k...


sis n memebe2 sayang qiey!


qiey mmg susah nk melupakan ssowg yg pernah muncul dalam hidup kita..
but percayala setiap kejadian ada hikmahnya...


percaya lah qada dan qadar..


sentiasa beristigfar..

sentiasa mengingati ALLAH s.w.t



inssy qiey akan berasa tenang dan akan merelakan kepergian arwah...


 dan arwah pasti akan tenang dan gembira jika qiey gembira n merelakan kepergian nya..




qiey faneea awk mesti tabah...

cwl dam membe2 sentiasa menyokong awak k!

xmo nanges2..!

hidup harus diteruskan


be strong !

arwah pon mesti nak tgk qiey bjaya dunia dan akhrat!

qiey we all love u...





Al-Fatihah buat Allahyarham QIEYDZARIF Mudah-mudahan rohnya dicucuri rahmat oleh Allah S.W.T dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman. Amin.
 
 
 
 
 

8 comments:

EJA said...

pergi tak kembali..huh..ajal maut dtangan tuhan,,

CWL wanie LovelA said...

yup mst tabah

aty_ja said...

Sentiasa mengingatiNya
Daripada Dia kita dicipta
Kepada Dia jua kita kembali
Al-Fatihah utk umat Islam yg telah pergi buat selamanya
Ringankan bibir utk sntiasa berzikir, insyaallah hati menjadi tenang..

CWL wanie LovelA said...

insy~

TAYAR PANCIT said...

hai awak :) saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/mesti-tengok-seriussumpah-lawak.html

CWL wanie LovelA said...

ok awak

Muhammad Firurizam Azeh said...

harap qiee bersabar,,,semoga arwah tenng diatas sane

CWL wanie LovelA said...

yup amin