Mar 20, 2011

KALU SAYA TUNANG SAYA NAK BAJU PINK!

hai hai al...

semalam aku terpk juga result dah dapat skg pk luck masuk mana ...
TAPI YG MERUNSINGKAN aku ...aply2 xdapat...
nak jadi apa?

KAHWEN???

oh tidak saya masih muda dan perlukan kerjaya cuz zman skg kite xleh harap husband kita bagi semua..
bukan xpcya juz kena ada masa depan sendry rite?


so doa banyak2 muga2 lepas lah yg mana2 kos...

then teringat ini.....









HEHEH..bertunang k...








tapi kalu aku bertunang nanti lah....

lambat lagi kan...aku nak warna pink






then pelamin tunang mcm nie..






lambat lagik mak ci oiiit duk berngan sakan.....

cik abang pon duet xde lagik hahaha.....


sudah !!!!




k nie gamba aku sedikit sebanyak menyerikan keadaan di engagement my lurvely cousin..

camera yg setia teman aku wlpon dia boring duk amek pic cwl
pink kaler k cmera tu!

busan tau amek pic dgn mak su hehe...kuwang asamnya budak hehe...



 sepupu yg selalu bawa aku rempit sampai xcedent...




comelkan dia....






ok lah dah lapar...pesanan xxx makan banyak so nk g makan banyak2 tata..


thanx membaca...




korunk nak tunang ke kahwin terus???

12 comments:

hawasumiri said...

amboi.. dah rancang ker..

CWL wanie LovelA said...

haha perancangan jangka masa panjang

Mek Norfa said...

lawa pelamin.. awal2 dh rancang ekk.. bagus2

CWL wanie LovelA said...

hehe berngan2

EJA said...

pagi tunang..malam nikah..amacam?hihi

azizul said...

jangan lupe cari vespa pink..hehehee

Entri Terkini; tomoi sebagai acara tahunan

Biela Yusoff.. said...

sukawarna pink comel2

CWL wanie LovelA said...

eja best juga

CWL wanie LovelA said...

azizul hehe keta lah mana main vespa hehe

CWL wanie LovelA said...

biela samalah kita

Issyaz Wedding said...

promosi untuk bakal raja sehari,Pakej untuk 1000 pax termasuk Perkhidmatan Katering, Meja Pengantin, Pintu Gerbang, Red Carpet, Pelamin 3 Panel Bunga Segar, Baju Akad Nikah dan Persandingan,Makeup x2, Bunga Tangan, Bantal Nikah, Photographer, Kek Pengantin dan PA System hanya RM21,500.00 untuk 11 terawal sahaja Kad Perkahwinan dan Cup Cake Percuma. Isz - 013 435 9383 atau Syaz - 019 260 5077

http://www.facebook.com/pages/Issyaz-Wedding-Enterprise/108592945882897

CWL wanie LovelA said...

wah mcm best tq