Mar 28, 2011

Pulau pinang my homeTOWn dan zaman tadika dan rojak?

salam satu malaysia tiada salam kedua dan salam akhir .. :P hehehe! <3





soalan CWL di facebook cwl ler...menunjukkan p.pnang rank paling tinggi..PP the BEST!



Pulau pinang adalah tempat kelahiran saya...
asal ko highlight kan cwl xde sapa berminat nak tau pon..
saya lahir diBM dan menetap di btworth di area telok air tawar lepas tu berpindah ke Taiping perak dan sampai skrang..
wlpon dah pindah n stay kad perak..pulau pinang ttp no 1 dalam hati<< huhu ayat skema..


PP mmg best mcm2 ada ....
beyonce ada david beckham  ada depa semua stay situ hehehe...tipu jer..:P
sapa suwuh pcya..hehe..


k..k masa tadika aku kena tarik pipi ngn cikgu aku..dia tarik nak koyak pipi aku sampai merah..sambil gelak2 suruh aku hafal lagu nie..

Selamat Tuhan kurniakan,
Selamat Pulau Pinang,
Negeriku yang mulia,
Kutaat dan setia,
Aman dan bahagia,
Majulah jayalah,
Negeriku yang ku cinta,
Bersatu dan bersama,
Untuk negeri kita.

 aku sampai tere lagu nie...





cikgu thanx tarik pipi saya suruh hafal lagu nie! kalu xsaya xtau..hehe
aku nyanyi lagu sambil membuat muka innocent ..bla bla bla..hehehe

acapkali ku m'ggati pp smstnya aku trgat rojak tonggek di padang kota ttp mhg ttp menggil rojak sotong kami bertengkar perkara yg xberfaedah untk menamakan rojak berkenaan hehehe.. 
(acapkali tu ayat xbole blah)

rojak tonggek? rojak sotong ? hape tu cwl hape tu?

pic nie from google ..tapi ala2 mcm nie la..

kenapa MHG panggil rojak sotong : sbb ada sotong..
cwl panggil rojak tonggek cuz semua makan kad situ tertonggek2..hehe...

so korunk kalu nak makan xpayah tonggek2 k..beli n makan kad lain jgn tonggek kad situ naa..seksi auuu!
tapi xleh makan selalu cuz org cakap leh kena  hepatitis B << RUJUK THIS LINK
whateva aku dah makan..n akan makan lagi kalu kuar ngn MHG hehehe...
ini lah org yg memberi nasihat ttp dia yg buat  heheh jgn ikud cwl hehe..


4 HB 4 nie anniversary kami...DOA Kn kami bahagia ..n jodoh kami berpanjangan



PULAU PINANG no1 PERAK pon no1











No comments: