Apr 6, 2011

BETUL KE AWEK MAKAN CONTROL CUN DEPAN PAKWA?

salam


konsep awek makan control depan pkwa bukan asing lagi..

selalunya awek yg makan control depan pkwa dia 
xkan
oder makanan yg merumitkan depan bf dia..

means



makanan yg berkuah yg menyebab leleh2 ..

example

awek xkan oder


siput sedut
ketam yg makan smp leleh kad tangan
burger yg bertingkat2


pendek kata makanan yg xmerumit kan bila makan nampak kemas je depan pkwa...
mestilah nak tunjuk kita nie makan xbersepah...hehehe


pas tu mesti tunjuk depan bf yg kita makan sikit?


bila balik rumah lapooonya rugi den .....rugi den makan xhabis pas tu oder sikit2 dah lah pkwa belanja



kalu makan mesti dengan sudu n garpu!


nak tunjuk lagi bagus makan ngn sudu n garpu pada hal kad kedai mamak..bf makan dengan tangan kita tergedek2 makan nasi dgn garpu n sudu konon nya nk control punya pasal...

  

duduk mesti bersimpuh jgn begerak2 !

ok duduk cara awek depan pkwa mesti bersimpuh rapat...kaki xde goyang2 nak tunjuk ayu jer...



BILA KUNYAH MAKANAN XBERBUNYI!

k koronk2 yg ada awek..nk tgk awek korunk cntrl ke x..bila mkn dia tutup mulut rapat sbb xnk bg bunyi..pas tu kalu mknan tu terjatuh mst dia gelak2 n ckp ops sory...heeerrr



tapi  CWL ngaku jujur...

YANG CWL MAKAN MACAM RAKSASA BILA MAKAN
PAS TU SUKA CURI MAKANAN MHG..
TAPI KADANG2 TERLALU KENYANG MHG TOLONG HABIS MAKANAN CWL,,,

sayang awak muhammad haiqal ghazali




l
l
l
V



 raksasa pelahap!






JANGAN TIRU GAYA SAYA WAHAI AWEK2 YANG COMEL!
















6 comments:

cik ayin said...

jadi diri sendiri la..kalo da syg kena la terima..kan..heeee

CWL wanie LovelA said...

ya betul ayin baru perut rasa aman bila makan!

atiqah tajuddin said...

yup2...bkn sllu nk dpt mkn free..ahahhaa..mlantak abis2an...wani..approve la request akk kat fb..huhuhu..jenuh tgu die approve..yg pki nick mirmo tue..heee

CWL wanie LovelA said...

ye ke..yang kali g tau awal2..heheh wani xarove sbrgn hehe tgu tau yunk

Cahaya... said...

tak paya nak jadi hipokrit kan..pas kawin baru nak tunjuk sape kte sebenar lagi haru..hehe

CWL wanie LovelA said...

betul cahaya tp 2 lah hakikat kbykkan pmpuan suka cntrl..tp bila dah kahwin jeng2