Apr 28, 2011

Bila BFF sendiri rampas boyfriend korunk?

salam..

again baru dapat citer dari seseorg...

rampas bf membe sendri...

telefon bunyi...lagu justin baby ok..haha..
cwl lari kecilan mengangkat call...
perbualan cwl dgn membe lamo di plkn..


MRS.X ...


sebelum nk bagi tau mrs x. nie mmg hot cple dgn mr x.sebelum diaowg masuk plkn lag..
mmg romantik lah...
cuma cwl single mingle kad situ...


cwl:  haloo
x: haloo wani,igt x lagi...?
cwl: igt lah nama hg timbul kad hp aku ni ha...
x: huhu sedih aku...di khianti...
cwl : sapa cube ceciceter aku xpaham..ngah keja nie,,,


x: igt my bf aku mr x....kan....igt  x minah nama mrs P nie..igt kan?

cwl: igt tp mrs p bukan kawan baik ko giler2 ke???


x: nie nak citer...

mcm nie..
...xkan tak tau mr p tu belajar setempat ngn bf aku...
aku jauh dari bf aku...
aku mintak my bff aku tu jenguk2 bf aku takut la kan ada gurl len..
aku pcya giler kad die kud smp suruh tgk bf aku...
bila aku gado aku mintak  tlg dia ..tlg pujuk bf aku bg pihak aku la kan...


pas tu si P ckp xpe dia tlg tapi jgn duk contc mr x,sbb mrx pesan jgn contc.biar aku satle....

aku pon biar dalam seminggu aku pecaya lah kan..kawan baik punya pasal...

then2 pas seminggu..

mr X kata kita brake kononya aku xamek berat..aku xpeduli dia..aku ada jantan lain..



ok aku terima wei..pas  2 3 hari dia in relation ship dengan mrs P ..apa kes wei??


pas tu siap buh gambo diaowg jalan2 peluk...igt aku hape wei..


cwl : sabo je lah....



mrs x: xpelah dia wat kad aku satu hari dia akan kena balik,aku bengang mrs P KWN BAIK AKU TU...
xmai mintak maaf wat derk je.mcm xde pe2..xmsj aku langsung dah...

cwl : bagi aku xpayah la kumbang bukan sekor yg pmpuan tu kau xpayah kawan dah ler...


mrs x: huh payah aku nk pcya org dah..


cwl: jgn pecaya k!



so moral of the story...kawan makan kawan..

i feel GOOD!


28 comments:

Dayana AZ said...

PEHHHH. sanggup an ?
bengang gle! kawan baik lak tu! klu tak baik uh paham la lagi.
-_-'
dayana tak suke kes cmni.
pmpn sakitkan hati pmpn gak.
derr .

CWL wanie LovelA said...

tawu xpe

Abang Long said...

Salam...kesian lak dgr..tapi jgn la sampai xpercaya kat org lain lak. Kat dia jer xpe.

CWL wanie LovelA said...

tawu xpe

awanis said...

xpatot betol la kawan baik buat macam tu..tak berperikemanusiaan!! hampeh punye kawan..

CWL wanie LovelA said...

friend eat friends

AliaJustea said...

kurang hajak ini kawan !

hanis khalil said...

tahu macam mana sakit nya hati tu :(

kusyi said...

kejamnye~

ngee..xsngke..

jia said...

sedihnya.. :(

izzaty hamzah said...

cwl...sediyh woo..cam intan...bff 2 ciap ckp camni ag..''aku akan pastikan bf ang jadi milik aku..''
patut x..

shigellazoster said...

hiuhh!~... CS da merasa... :( sgt sedih dan marah!~.

Khairil said...

kesian kat member tu...tapi nak buat mcmana..dunia semua tu...

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.visit here^^ nice blog.keep blogging :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~ and read my new entry (^____^)

CWL wanie LovelA said...

AliaJustea bukan kawan dah tuuu

CWL wanie LovelA said...

hanis khalil sabo3

CWL wanie LovelA said...

kusyi duniaa

CWL wanie LovelA said...

jia sedih juga

CWL wanie LovelA said...

izzaty hamzah ,tu pmpuan gatal tuu

CWL wanie LovelA said...

shigellazoster ,kita bako jer

CWL wanie LovelA said...

Khairil ,dunia hiburan

CWL wanie LovelA said...

アヌム ちゃん~~,insy

syima harun said...

sedihnya

Nurulbadiah Lai said...

dah biasa sgt terjadi camni syg..
:(

Meya Lolipop said...

tulah manusia zaman sekarang kan ? haih dgn mber baik pon sampai hati . taktahu nak cakap camne . tapi kasian lah kat mber akak Wani tu .

CWL wanie LovelA said...

syima harun jgn sedih2

CWL wanie LovelA said...

Nurulbadiah Lai kakak cite2 nak tau..

CWL wanie LovelA said...

Meya Lolipop ,tah la mb laki dah kian pupus kud