Apr 24, 2011

Bilik tuan puteri mengejut semua pihak :P

salam....

hehehe 

mana ada tuan puteri xde2..yg ada raksasa adalah hehe...

sebenor dan bebenornya nak citer bertapa pentingnya ruangan bilik tidur kita dalam kita duk tiduq berdengkoran ..mamun lah ..apa2 jelah...
ada yg ckp bilik tiduq sumber inspirasi or what eva..

dan bilik berwarna pink kini telah berubah kepada warna orange ye!!!!

maaf jika patung di belakang berjalan2 hehe...

yg kuning tu sofiey jacket dari butik eDast

cun kan jacket tu hehe...(promot sebentar)

sory lah patung di belakang berjalan2..sbnarnya on the way out xsempat nk mengemas ..
hehehe..salah kan patung2 itu kerana mereka begerak keke...



KENAPA PENTING BILIK TIDUR BAGI SAYA BAGI AWAK SAYA XTAU LER...

  1. SAYA NAK TIDUR DENGAN LENAnya..selamat malam..
  2. RUANGAN saya berehat 
  3. Tempat Menjana Idea
  4. tempat saya BERMAIN DAN bercanda riang
  5. Tempat saya dalam kesedihan
  6. Tempat bergayut ngn pkwa sambil tergolek2 cakap thp (bak kata MHG amek bantal tutup muka ckp thpon heheh)
  7. tempat koleksi mengumpul anak2 beruang hhehehe.
  8. tempat makan keropok2 dan jan2 kad atas katil

hermmm terlalu banyak.ye la cwl nie bukan kaki melepak kad luar ,kalu keluar pon dgn kakak ,dgn kawan2 jarang2,selalu masa habis dekat rumah je.duduk rumah kupas bawang hehhe...
ye la,abah bukan bagi keluar merepek ye la ank pmpuan .mhg nk bawa keluar pon dia kena thp mama mintak izin,wat apoiment bukan amek2 terus keluar je..





BILIK KU SYURGA KU...

sayangi lah bilik anda dan hargailah bilik anda..hehehe...

mcm mana korang DECO pon kalu

XSAYANG BILIK SUSAH JUKA IDOK?


JAdi bygkan bilik anda adalah bilik termahal di dunia  hehe..


kemas bilik naa pas ni!

bubye..


(usm cam xda harapan jer)


P/S
acct risau sgt sal kemasukan Universiti.need korunk2 semua doa kan saya masuk Universiti cepat2
AMIN

12 comments:

Pink and Chocolate Diary said...

cwl umor brapa ea??

CWL wanie LovelA said...

kenapa tanya soal umo hehe..agak2?

diana said...

bilik akak deco gitu2 je..
hahahah..

CWL wanie LovelA said...

hahah yg penting shiuuuk tido

Pink and Chocolate Diary said...

ummm..lpas spm or tgh nk smbg ijazah..kot

CWL wanie LovelA said...

umo dah 20 tahun lepasan stpm.tgah tgu nk sambung degree amin..scared

Pink and Chocolate Diary said...

ohh....gud luck..insyaAllah msty dpt punya!
hope ur dream come true~~amin~~

CWL wanie LovelA said...

tq dear

Alyaa Liyanna said...

geram tol ngan sis CWL , banyak tol shawl yang cantik2

CWL wanie LovelA said...

alya kalu nak bole beli hehe

Anis Zaty said...

gud luck CWL..de rezeki insyALLAH dapat..(jd ustzh jup)...hehehe..!!

CWL wanie LovelA said...

tq syg