Apr 15, 2011

EX BOYFRIEND DATO SITI NURHALIZA menangis mengenang kisah lalu!

salam...


woooo...dato ct pernah ada kekasih...???
 
mst semua tertanya2 siapa ..siapa...
 
kononnya mereka nie bercinta dari zaman kecil2 lagi nie...
adakah lelaki misteri ini akan mengoyah rumah tangga dato ct dan dato K jiwa...
dasyat la...
kekasih lama datang kembali wah2....
ada kah ia akan menjadi gossip panas????



cwl mendapat cerita ini dari seseorg yg mahu identity nya dirahsia kan....

bermula kisah...lama yg diungkit...kembali

LAYANN.....


ini lah bekas kekasih dato ct...kononnya mereka bersahabat sejak kecil lagi dan mmpunyai hubungan istemewa....


mempunyai hubungan istemewa???



TAPII.......


SEMUA NYA SUDAH TERLAMBAT ..dikatakan lelaki nie xde wang nk minang ct...tu lah kan dah terlambat dulu mak pesan simpan duit xnak simpan,,,kan dan melepas...



dato K menjadi pilihan hati ct sbb dato k seorang yg romantis dan baik hati...fewiittt...



selamat jalan romeo.... 

 
 bekas kekasih ct terlalu sedih cwl terpaksa cover muka dia...
 
 
 
 Menurut bekas kekasih dato ct ini..mereka melalui susah senang bersama...
dan pernah meluah isi hati untuk hidup bersama....
namun tiada jodoh antara mereka......
pernah merancang untk mendiry rumah tangga bersama....

dan 
 
kini harapanya punah...
 
masih tidak dapat melupakan dato ct...






 antara foto yg menjadi kenangan bersama dato CT...


basuh pingan bersama2....menurut mantan kekasih nya ia saat2 yg xdapat dilupakan....
 
KAtanya siti ttp dihati wlpon telah bgelar isteri dato k.





tiada jodoh antarnya dan siti dan mendoakan kebahagian kepada ct dan bahagia bersama suami tercinta...




tup ...


tup ..


tup....







INI HANYA SEBUAH MIMPI SEMATA2!



CHOI!!!!



REKAAN SEMATA2...TIADA KENA MGENA ANTARA SAPA2..K ..HAHAHA..

MAAF YE DATO CT AND DATO K....


ACCT CWL PON TERTIPU DENGAN BLOGER2 YG WAT ENTRY NI..HEHE SAJA NK KORUNK KENA JUGA..HAHHAA...
PIC2 NIE SEMUA KAD GOOGLE JE... TEEEETT...


MAAF LOVE U...SOWI TIPU KORUNK..
THANX BACA ENTRY SAMPAI HABES HEHHE...


TGGLKAN KUMEN ..CHOI~



15 comments:

Auji Izra Sygku Dyla said...

hahaha....tapi kalau xsilap pernah ada kuar cerita mcm ni kat mastika..tahun 98 kot...sedih jugalah kisahnya
tapi xpasti betul ke x...xD

Tamaki Xanderian's said...

saked nyer hati .. bile tngok yg bwah skaly ..
HAHAHA mimpi rupanya ..

CWL wanie LovelA said...

auji yeke ..cwl reka2 ja ..haha

CWL wanie LovelA said...

tamaxi> hahaha sory

Tamaki Xanderian's said...

hruppp ...haha
eh asl pnggil tamaxi ??
ni mesti ad org kasitahu nii ..

CWL wanie LovelA said...

HAHA..rahsia

Auji Izra Sygku Dyla said...

betul cwl..tapi kisah tu dh lama punya...
huhu...
yg cwl reka ni part akhir tu kelakar la...xD

CWL wanie LovelA said...

hehe part akhir yg mana :P

xmbmrx said...

siyesly percaya bulat2

fyezah hasbullah said...

muahahahaha .. ingatkan betul2 tadi .. AHAHHAHA.. lawak2 betul .. baru nak percaya .. HAHA

CWL wanie LovelA said...

hehehe sory fyezah syg hehe

epoitdya said...

perh ... hu3 ... bulat2 plak qu cye ... :P

CWL wanie LovelA said...

hehehe...epo..mu tau wat2 xtau hehehe

misZ iLmi raHEem's said...

suspen jer!~ =_='

CWL wanie LovelA said...

hehhee syunk