Apr 15, 2011

konsep folow me back.. i folow u bacK di BAKO !BAKO!

salam....

pernah dengar ayat...

hi,i folow u,folow me back?


pernah tak korunk medalami maksud di atas??



pernah dengar ayat ni pula tak....



BIARLAH ORANG FOLOW KITA SEBAB DIA SUKA BLOG KITA AND ENTRY KITA!



PERnah dgar ayat nie x??



saya folow blog dia bukan best ..entry dia pon biasa je.saya cuma nk tambah folower utk memulakan my blog.





pernah dgar ayat nie?




i folow back becuz saya menghargai setiap orang yg folow blog saya...bagi saya tanpa folower saya xde erti...saya xlupa daratan siapa yg naikkan saya kalu bukan folower...




cwl pernah dapat ayat dari satu otai blogger xnak sebut nama....


dia cakap kad cwl...

dear,u nak pksa2 org folow blog u wat pe.i tgk blog u mcm xde makna tu u pksa2 owg folow rite?.takpayah suruh2 owg folow.kalu blog xbest ..xbest la.hahah 
mcm my blog hebatkan ada folower tuuuuuuuut.....
buang lah konsep folow folow..


ok dia otai dah cukup bagus..semua kena tunduk cakap dia...
ye lah blog i xbagus...

but
ada soalan utk awak masa2 mula awak nak naik awak xpernah cakap folow2 ke?

opps lupa awak hebat xpernah guna konsep tu langsung~


pernah dengar ayat nie...


ADA FOLOWER RAMAI PON XGUNA.....


YANG NI pulak....


folower yg ramaI MAMPU MMPGRUHI RAMAI blogger....


DAN INI...


TAK SEMESTY RAMAI FOLOWER BLOG DAH CUKUP HEBAT N DI COP SEBAGAI OTAI...



ADA KAH KORUNK TAKUT DENGAN BLOGGER YG RAMAI FOLOWER?

BAGI CWL SEMUA SAMA JER..disisi Allah s.w.t






bagi yg dah ramai folower biar lah kami yg newbie ni nak amalkan konsep i folow u folow me...
kami pon nak folower..kami pon nak ramai kenalan takkan tu pon salah.as long kami xwat onar kad blog org biarlah konsep tu di amal oleh kami2..nie...


ok lah suka hati owg nak kata apa...cwl ttp nk folow owg yg folow blog cwl...

menghargai dan di hargai sgt penting...muah thanx yg folow blog cwl wlpon saya newbie...


nah hadiah utk korunk



l
l
l
l
V




nah amek ramai2 serbu2..kongsi naek...

nak beli kereta ni tgu berjanggut :P





ok lah sory kalu sesape xsuka terasa ngn entry nie...


~love cwl~





11 comments:

cik ayin said...

hahaha...

Penyair SenjA said...

mcm me...org follow me...series me follow balik....sebab me pun nak kenal gak sapa follower me tu....;)

xmbmrx said...

yurp . i'm agree with u :D

CWL wanie LovelA said...

cik ayin suka naaa

CWL wanie LovelA said...

penyair senja > betul2 mst lah kita nk tau kud anuar zain ka yg folow hahaha

CWL wanie LovelA said...

xmbmrx hehe tq naa..sila naek kerta pink tu

CikHaniBhulat said...

nak naek kereta pink tu....

CWL wanie LovelA said...

haha ikud turn

lovely.geminigirl dairy said...

love u blog <3<3<3

CWL wanie LovelA said...

tq sayang

nadia athirah said...

sokong 100%.
ade plak otai ckp jgn ltak shoutbox.
dya femes xpe la.
ade pmbca setia.
tp..kite nie spe nk dbndingkn dgn dia yg knon hebat 2 =.=