Apr 6, 2011

ORKID LA! daif sungguh engko!

usah pedulikan gambar yang cacat ini!


salam pagi,salam tghari,salam petang n salam malam!


hhehe...


sebenarnya p pameran orkid nie dah lama bebeno teman p.tapi cwl nk cita gak nk cita gak!
betul owg kata yg suka orkid nie owg tua2???

ishk xkan cwl dah tua (T_T)
ACCt tak kud kalu kowang tgk orkid cun cam tue...kowang pon rasa nak ramas2 orkid tu...
betapa cetek nya pemikiran aku ibarat kata nyorok main bola jer...
masa pegi tu duk nga2 oo ooo anguk2 kepala..
selama nie aku bygkan orkid adalah orkid je leh hehehe..
beribu2 speciiiies! pergh
masa g pameran tangan mcm jahat nk mengggutiill sana sinun ..but ada guard ooo kalu wat kena denda...
so juz tgk sambil leleh air liur n tangan terketar2  ..cam sawan...

thape2 ....:p


ni muka budak perak..macam first time tgk orkid sambil terbelit2 lidah sebut nama  orkid!





whateva aku nk senaraikan nama orkid pon tangan aku terkehel2 nak taip apa tah nak sebut..!
ok mama cwl penggemar orkid beliau berjaya grab beberapa pokok orkid...
tak yah tanya berapa ~
mama cwl mmg obses ngn orkid kad umah mcm ada ladang orkid..hehehe
kalu nk tgk jemput datang umah...


 THEN b4 balik aku amek pic banyak2 sbb nk gutil bunga xboleh..amek pic ja lah...



k lah tak kesah la..aku nak shared pic aku..

aku tau mmg aku membaject comel ,perasan comel....layan je lah...




sory kalu gambar aku sakit mata di pandang ..aku xde masa nk p edit222..pas tu makeup pon buh lip bam je..aku tau hudoh xpayah ckp..pejam kan mata letak baldi muntah kad dlm baldi..




 muka terkejut tgk periuk kera jenis orkid..hehehe..

 besar orkid nie kaler purple nieh!





tema baju hijau means syg kan alam,,,
cuba tgk tul orkid nie mcm pokok bunga sakura versi orkid...






muka nak kena penampaq!

dalam banyak2 orkid aku suka yg ini!



 muka nie cam penat sbb dah lapo...



woooo ..thanx yg baca n xmuntah tgk pic cwl yg xberapa lawa nie..sekali sekala nk gak mencapap muka..hehhe


~love CWL~





2 comments:

nelly said...

wah ..comelnya ..macam bunga2 tu !!!

CWL wanie LovelA said...

jauh api dari ayam golek nelly heheee