Apr 26, 2011

saya tak sama dengan heliza

salam 



heheh sebenornya....
ingin memberi pembetulan kepada anda bahawa saya dan heliza tiada ikatan yg sah heheh...



mana2 cwl pi mesti kena kait kan muka sama dengan heliza..dkat fb pon kait dgn dia.di blog pon kait juga (T_T)
asal heliza je saya asal heliza saya juga bila asal heliza je cwl hehhe...gurau je...


cwl dah ukur biji mata,dah usha muka heliza bersegi2 conclusion  

TAK SAMA PON...


Heliza tu jauh berganda COMEL,CANTEK, dari saia yg xseberapa nie...



so disini ingin menegaskan bahawa muka kami berbeza...



jum usha perbezaan muka kami..


nampak tak samA pon..

mai bagi penjelasan...

posiing yg sama tp muka xsama.

mata heliza, lebih bulat n beso.dan cwl xpakai lens.apa lagi yg xsama bnyk lah xsama.
mak ayah pon berlainan jauh sekali ada kena sepupu sepapat..

ada yg lebih sama dengan dia dan iras bukan cwl ok!

bukti kali kedua tak sama..



nampak2 xsama kan?



yes ...


so pas  xnak kait nama cwl iras heliza lagi naa..


totaly xsama..


TQ!

32 comments:

Alyaa Liyanna said...

mate sis comel sangat, bulatt . coz tu kene kait ngn heliza kot :) hihi

CWL wanie LovelA said...

mata dia besar lagi..mata kak kecik

Love hurt aeNnn said...

tapi nak dekat sama.. :)

CWL wanie LovelA said...

tak de yg dekat jauh berbatu2

AliaJustea said...

hampir sama lah...

CWL wanie LovelA said...

xhampir jauh kud..usha tul2

azizul said...

biar tak sama tapi kecomelan sendiri-sendiri

cik ziqa said...

btw, both of u santek + chumel ~ :)

nukilanaffiza... said...

hmm...memang comel secomel heliza....mata ada iras...kira abg fenn sahkan muka ada sikit SAMA....hehehe...jgn mare Cik CWL...

Apa salahnya sama....heliza tu kan comel n cantik..apa kurangnya CWL....boleh ganti Heliza kalau dia takda di set penggambaran...hehehe..peace...

hajar abdul jalal said...

eh , lebih kurg lah . CWL dgn HELIZA sama comel , sama cantik ! GERAM jelah kan . hehe

nelly said...

wah ...ada kembar !!

AwieKashi said...

untunglah jadi org comel-comel...
huhu..anugerah ilahi.... ngee

shigellazoster said...

heww...... alhamdulillah kalu org da kate gitu......:)

CWL wanie LovelA said...

azizul tq kata i comel :P

CWL wanie LovelA said...

cik ziqa tq

CWL wanie LovelA said...

nukilanaffiza.. sah2 pengarah halau balik muka xsama.i nk mcm jesicca alba heheh

CWL wanie LovelA said...

hajar abdul jalal lagi comel

CWL wanie LovelA said...

nelly mana ada kembar

CWL wanie LovelA said...

AwieKashi :)

CWL wanie LovelA said...

shigellazoster :-)

Syiera Bucuk said...

amek itu sbg pujian..tp sntiasa bersyukur dgn kurniaan Allah...=)

ain syafain said...

haha dua2 comel, dua2 puteh, dua2 cantik, dua2 mata bulat ;)

Khairil said...

oh tidak...yang mana satu pilihan hatiku? hahaha

miss lollypop said...

baru je nak cakap muka CWL dengan heliza sama . hehe .
mata kot dekat sama .

LittleGurl said...

mata cantek!!!

hafiza said...

first time tgk belog akak nih pun . memang terkezut tgk muka akak same cm helliza

CWL wanie LovelA said...

Syiera Bucuk not pujian .mistke eror mb

CWL wanie LovelA said...

ain syafain termasuk lah ain comel lote

CWL wanie LovelA said...

Khairil heliza lah ..hehe

CWL wanie LovelA said...

miss lollypop mata heliza lagi beso hehe

CWL wanie LovelA said...

LittleGurl mata awak lg chantek

CWL wanie LovelA said...

hafiza hehe bodek