Apr 8, 2011

tetibe ngidam makan seafood ! KITA BAKO KITA BAKO!

SALAM...

ngidam makan bako2...
tak semestinya ngandung je lah ngidam2...
sedap kud seafood bako2 nie..cicah dgn air asam perghhhh!
menjilat jarii!
KUMPUNAN!

motif tayang gambo kud2 ada owg nak belanja makan hehehe...

GAMBO2 NIE SEMUA AKU COPY KAD GOOGLE...

GAMBO2 NIE WAT AKU LELEH AIR LIUR JAP!


SODAPNYA IKAN!
 
 AYAM sedaaaaaaaaaaaap!bako bako!



 kotam bako2 ...sodap nya!



 makci bak sikit!




cwl teringin siput bako2!
kepah!
siput hijau!
apa lagii 
siput retak seribu semua cwl nak!

HA!HA!HA!!

GELAK JAHAT!

UDANG KENAPA AWAK SEKSI SEDAPNYA!


DAN FVT AKU SUKA LA!


 OWANG kampun telok air tawaq pulau pinang panggil nie belangkas...
sangat2 sedap!
ada yg cakap ni alien ..bukan ea ni makanan!





ni lah isi dia ..telur2 dia sedap gila ooo..skg ni payah nak cari...


sesiapa yg air liur tu sila lap2...


sape2 nak belanja tu...huhu teharu!

hehehe..


lurve cwl


motif entry sapa2 nak belanja silakan!







4 comments:

atiqah tajuddin said...

hakhak...syiannye wanie..terliur jgk tgk tp da siap besen kat bwh tuk tadah...hahhaha...suhla inche H wanie banje..;-p

CWL wanie LovelA said...

dah suwuh dah heheh tu xsaba nie

cinta siswi said...

CWL..makanan yg last skali tuh cm pelik jep??
huhu..siswi tgk cm kelawar..eeeee..hehe...
yg ats2 tuh sume wat air liur meleleh..
nk jgk..^^

CWL wanie LovelA said...

tu lah belangkas kalu siswi try makan mesti ketagih giler