May 25, 2011

6ixth Sense tiru intro St12? dituduh tiada modal....

 salam...





ada kedengaran suara2 kecil mengatakan 6ixth sense yg best dgn lagu2 mantap tiru intro St12...
so mari kita tgk lagu mana yg sama intro tu....
adakah kebetulan...???
@
korunk salah dengar kud...

 lagu yg dikaitkan intro dia sama tu adalah..

menyesal milik 6ixth sense  vs   jangan pernah berubah milik ST12  

dua2 lagu ni MANTAP OK!

KORUNK XPAYAH DENGAR HABIS..PLAY2 DUA DGAR INTRO JE...

CUBA DGAR SAME KE X INTRO DIA..


6ITXTN SENSE VERSI LAJU, ST12 VERSI SLOW...









st12 oR IN INDONESIA estee 12!



6sixth sense MALAYSIA BOLE!


MALAYSIA DAN INDONESIA SAHABAT 4 EVA K!

natah lah....rasa mcm xsama....tapi kdg2 mcm2 sama...cmna ni...

apa pendapat korunk...????

cwl rasa xsama pon .ntah..la

KALU sama pon tu secara kebetulan nama pon negara jiran yang bersahabt..xsalah kud kalu ada sama sikit..
so xpayah nk gado2 kad yourtube...lagu malaysia ,lagu indonesia..
kdg2 tgah layan2 tgk2 kad utube tu korunk dok bertekak kutuk sesama sndry..
terus jadi cam thape2...
muzik ni universal...
so xyah nak gado2...
sama2 layan muzik...
ok!
saling support menyaport xsalahkan..lagi pon kita serumpun..juga..
orang kata apa satu archipelago..apa ko merepek ni cwl..tah ejaan pon salah nie...hehehe...


ok lah..lagu estee 12 dah lama dah since 2008..and lagu menyesal milik 6ixth since 2010 or dah lama..not sure..tapi lagu menyesal bermain di liang2 radio sekitar tahun tu lah kan..

dua2 vokalis berasal dari indonesia dan mmpunyai vokal yg mantap lah kan.
kadang2 semua ni kebetulan lahkan...
biasalah kan..mulut orang..mcm2 nk cakap..
mulut org kita xleh nk dgar sgt ,kalu dgar pengsan dek kerna melayan..so said what eva!

DUA2 lagu nie ada maksud yg tersirat sendry..
dan ayat2 yg disusun..membuat semua yg dgar..terjiwang2...
didalam bilik sambil golek2
layan FEEL....



antara dua lagu nie..

KORUNK SUKA YANG MANA?


NAK YANG MENYESAL KE?


NAK YANG JANGAN BERUBAH ?

hehhe keputusan ditgn anda...


SILA UNDI SEKARANG!

6 comments:

Anonymous said...

aku udah kata malaysia itu maling..

CWL wanie LovelA said...

???? show ur self..is better

shiema sufian said...

waaaaah. support malaysia :)

Cik Lya said...

setiap lagu tu ade melodi dn irama dy tersendri..
x semestinye bile ade lagu yg hampir same, tu dikatekn meniru....
mcm cwl kate, muzik ni universal...
maaf katelah,tp ramai yg berpikirn cetek dlm menilai sesuatu muzik...
ha kn cik lya da start membebel... hehehe...
tp yg penting due2 lagu tu memg best... huhuhuhu.. :)

CWL wanie LovelA said...

shiema :)

CWL wanie LovelA said...

cik lya sabo