Jun 12, 2011

ada sape2 rindu saya?

salam....

anyway sory lah blah tanpa khabar berita.hehe...

frst nk ucap terimaksih yg mengutuk dan memuji cwl...ceee wah...

sbnarnya ada amek cuty ada dasar2 yg tertentu biarlah rahsia..seminggu xlama manapon...

xnak cakap ape2 hry nie..mood stil holiday..cuma korunk layan pic cwl berangan2 nie n coment tq..

yg folow blog nie dan komen..tgu cwl akan terjah balik...



 bersama baby kesayangan aku..

 nak jadi penjual bunga bole?




after aku amek gambo kad kek terus orang serbu nak beli..terasa mcm model kek tetibe huhu..perasan,,tol ko cwl..


apa motif aku posing kad sini...pon xtau...



in the aku xcun....aku ni kurus ...angin tiup terbang..tq yg terima aku seadanya..yg xterima aku seadanya..aku nk ckp...nobody perfect..tq.

2 comments:

Mohd Shukri Fadzillah said...

yap nobody perfect... itu aku setuju... tapi dalam inperfectness itu ada baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak bende best... tak caye? cube korek idung.... LOL

CWL wanie LovelA said...

ha4