Jun 26, 2011

antara CINTA DAN BLOG?? mana korunk pilih....

salam...

kadang2...kounk pernah terpikir tak...

antara CINTA DAN BLOG MANA KORUNK PILIH???





kalu yg asyik bercinta...mesti lah CAKAP I PILIH CINTA..blog i xboleh kahwen xde zuriat hehe...

kalu MOOD BRUTAL @ tgah bujang @ mood gaduh ngn pasangan...I PILIH BLOG..BLOG ADA LAH SEGALA2NYA...HAH!


TApi...bila di pk balik korunk byk luah perasaan di blogor kad psgn cer citer???

kalu cwl ..cwl pilih blog la.....kalu dia nak kad cwl dia kena terima lah cwl kaki blog..dia kena ikud juga lahkan..dengan blog ni juga2 kdg2..kita duk luah isi hati kan...

entry ni pendek...


JUZ NAK TANYA 

KORUNK PILIH APA..


CINTA

ATAU

BLOG...


JAWAB YER..DGN JUJUR... :)


14 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

2-2 takleh?

cik najihah said...

lebih prefer blog :)

einz miszmessy said...

both~depends on myself condition....my mood always swings~~

Dayana AZ said...

Dia terima dayana ada blog :) .
Tp klu die xsuka dayana stop kot.

viki oktavian said...

wah anda orang malaysia yah , salam kenal saja ya

CWL wanie LovelA said...

khu> hehe kalu dia mintak pilih

CWL wanie LovelA said...

cik najihah> me 2

CWL wanie LovelA said...

einz..hehe

CWL wanie LovelA said...

dayana pilih cinta ea hehe

CWL wanie LovelA said...

viki> hehe salam kenaljuga deyh

safarinnhhyahaya said...

saya ase 2-2 penting kot..so,tatau nk plh yg ne..

Mama Gee said...

dua2 kena ade...takleh hidup tanpa cinta...susah nk hidup tanpa blog...
sbb tu pilih pasangan yg boleh mengerti dan memahami betapa pentingnya blog dlm hidup ini...so bila kita mengadap blog dia takde bising2 or makan hati sbb kita tak layan dia...heheeh

CWL wanie LovelA said...

agree with u both

syima harun said...

dua-dua saya pilih. sebab dua-dua best.hehe. sebab cinta jugak la saya buat blog :)