Jun 16, 2011

cwl rasa watak yvone lebih menyerlah dari nora elena.....

salam..

berakhir sudah fenomena citer nora elena adaptsi novel qaseh suci...
cam bengong teriak2 tgk citer tu hehe..itu lah wanita suka emosnal bila tgk citer jiwang,,tawu kenapa pmpuan cpt nges sbb dia berangan watak utama tu dia kiki....




tahniah yg buat pelakon2 y berjaya menghidupakn novel qaseh suci dan jadi fenomena...dan tren di facebook mahupon twitter...


walpon siti salehah ada fans club nora elena..dan walpon wan sharmila sbg watak yvone  fan club yg ditubuhkan sbb dibenci..ini mnjukkan begitu dalam kesan lakonan wan sharmila..cwl tetap pilih lakonan wan sharmila yg berbakat!!!




VS





cwl pilih lakonan wan sharmila sb watak yvone sbb dia menghidup kan cerita....

KORANG PILIH SAPA???


semua pmpuan nak suami or bf mcm seth ..dengan romantik giler....setia nak mampos...
tapi satu dalam sejuta nak dapat mcm tu hehe...
syukri apa yg ada....


babak romantik seth kad nora...


dalam novel je lah nak dapat suami yg mcm ni hahaha....



apa pon aku rindu dekat watak ...sorang lelaki yg wat flying kick masa nak selamatkan yvone masa tgh mabuk...alaa kawan baik eid...awu x nama apa??? hehe..suka cara die kekeke....


apa pon TAHNIAH sbb wat citer NORA elena ni fenomena....

tak saba tgu citer DEWA CINTA...

layan this song...dalam semua lagu lam citer nora elena...i love this song so much!






bye!



No comments: