Jun 3, 2011

i nak suami or pkwe mcm SETH TAN ..dalam mimpi je lar....

salam...

sape xtau drama NORa elena adaptasi novel qaseh suci yg tgah meletop..
wlpon dah khatam novel yg kemurun lama sejak kapan cwl baca pon xigt..ho3...saje nk tgk juga kd TV....hehehe..




aerol mmg hensem tapi bila dia bawa watak seth tan mmg g macho...!


kenapa perempuan suka watak seth tan...??

1. kesetiaan dia dgn wife dia
2.xmenggatal ngn pmpuan laen..pandang wife die..alo3 so sweet..
3.romantik ..huhu bg nora bunga ...jeluz..cwl pon xpenah dpt bunga rose :P
4.mmg lelaki yang baik....
5.bertanggung jawab apa yg pernah dia wat kad nora dulu...
6.hensem xpayah nak bincangkan lah..
hehe
7.jarang nk jumpa laki mcm nie....

hope..mr. h...mcm tu lah setia pada yg satu and xgatal2 kad pmpuan len....hope so...


 mmg masa baca novel qaseh yang suci aku bayangkan watak lelaki nie aerol..aku lah wtk pmpuan tu...ho3 xde ..watak pmpuan aku bayanh lisa surhaini..tapi siti salehah adik sam bunkface ni bawa pon meletop juga...


nie lah novel yang cwl cakap tu..baca novel mmg lagi feeling..huhu...




love this story...then tgat citer ombak rindu..yg aku khatam sehari je bacer ..hehe..





sapa suka cite...sila komen..hehe...



No comments: