tanda2 tak da dara secara fiziknyer...sory ssntif isu!

 salam...




isu virginty ..sangat peting terutama nya bgi wanita melayu atau wanita yang beragama islam...dilarang2 sekali melakukan hubangan seks terlarang...
isu kali sangat2 sstif..hope korang dont mine..

rasa isu nie bekeliaran...pasal sesorang girl tu...
tapi cwl xnak JUDGE sapa2..mb xadil bagi dia tanpa kita usul periksa...
xpasal kita dpat dosa kering n kena bala lak....
so cwl amek jalan selamat...
no komen pasal budak perempuan yg ngaku xde dara tu..

sebenarnya isu xde dara sangat senstf dan xditerima oleh masayrkat berbanding
isu xde teruna...hilang or what eva
dgn 
statmen who cares abt man???

Sebenarnya, mana ada tanda tanda secara fizikal untuk tahu perempuan tu dara lagi ke tidak sbb cwl searched about medical semua takde so semua tu mitos......  so...kalu nak tau pasal virginty lagi ke or x..
  paksa awek sendiri pergi check kat doktor sakit puan mb got the result. 



ok banyak benda korunk penah dgar kan pasal tanda2 xde dara..secara fizikal dari kawan2 korang or what eva..
acc tak boleh diterima pakai langsung sebab no scientific fact at all.

selalunya lelaki yang suka mencipta menda2 nie..sbb diaowg sukan tgk porn2..nie..


antara mitos2..yang xde dalam scientific...


 pic google..
1. Tumit berwarna merah.
 tumit berwarna merah..penah dengar tak?kalu tumit tu merah maksudnya virgin dan tumit xmerah maksudnya x virgins...masa kad sekola semua kalut nak tgk tumit kaki..tumit dia hitam mula cakap dia xvirgin padahal dia xbasuh kaki..hehhe..
bila tumit dia pecah  means xvirgin juga ke???

pic from google..

tak tau teori ni sapa pereka n pencentus..benda yg xde dlm scientfic nie..
kesian owg yg kulit hitam manis...kalu tumit dia gelap xde dare juga ..ke?
lol???
  

2. Nipple berwarna pink. ( sory sensitif sikit)



cwl rasa mesti ada lelaki yang masih menggunakan konsep ini la...If tut pink = ada dara...OH no...100% benda ni tak bole pakai..
Maybe Lelaki macam ni banyak tertengok video pornografi org barat kot hoho
so ini xadil la..bagi gadis asia...
Korunk kena tahu mostly Asian woman tak ada puting kaler pink ni seperti most Asian woman tak ada rambut perang,warna kuning ke ..pink ke..hijau ke.. 
melainkan dia warna sendiri rambut tu atau faktor genetik.
Kalau nak puting kaler pink, pergi lah ngorat mana mana minah salleh.hehehhe..
sory kalu terasa lucah i just want to explain..yg fizikaly xmenjanjikan virginty or not..


3. Bontot jatuh,leper,kecil n what eva..

 pic google

ok rite aku cukup setuju dengan hal ni...what bontot jatuh? bontot leper or what eva..
ni sangat2 not fair bagi aweks2  yang mmg virgin tapi buntut mmg x tongek..
huh ..not fair sgt ckp mcm tu..dah mmg mcm cwl ni kurus xde lah buntut up sgt...kan
so buntut jatuh nie mmg xbole pakai..sapa lah pakai konsep nie..kesian kami2 nie..
bukan nak cakap lah... janda jiran sebelah rumah aku anak dah 4..aku tgk bontot dia up jer...xde jatuh  plus slim gila bangang..cuma perut dai buncit la...
so apa korunk nak cakap???



4. Vagina berwarna pink.



pic google



huh cmna nak mula yg ni malu la...tp saya rasa ramai yg patut tahu...ramai yg bercakap2 tentang ni..lagi satu yg xboleh diterima ler......Kalau kaler pink kat bahagian tu maksudnya masih belum ditebusi oleh kemaluan lelaki. .. Vagina pink ke hitam ke kelabu ke.. bukan penentu dara ada ke tak ada betul x?. Hitam mungkin sebab kesan dia shave... Cubaler korunk tgk kad armpit ada x kesan kehitaman. means dia shave la..... acct menda nie dia ikud warna kulit rasanya..Pink tu sebab ikut warna kulit dia lah. Kalau cerah mcm mat saleh mungkin lah pink..lah. Kalau hitam macam negro ke kulit dia hitam manis ke.. .. tak kan nak expected vagina dia kaler pink kan? so how to explain that? 


5.mitos melihat virginty melalui tapak tangan



dari satu web cwl bacer...xtawu korang setuju ke tak...

Justeru itu untuk memastikan seseorang gadis itu masih dara melalui tapak tangannya. Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.
Walau bagaimanapun tidak semua gadis akan mempunyai sisi reka bentuk yang dinyatakan sedemikian. Ini selalunya berlaku pada gadis yang berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan kedudukan sebenar gadis itu antara masih dara atau tidak, anda juga oleh memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.

p/s:kalu dia keja cuci pinggan kulit dia mmg kasar lagu man aaa pula???



6.ibu jari dan jari keliking


korang penah dengarkan.. daripada tapak tangan, ibu jari dan jari kelingking juga boleh memberikan petunjuk sama ada gadis itu masih suci atau tidak. ok wait? tgk vrgnty kad jari pulak...owg cakap gengam ibu jari lama2 than kalu masa dilepaskan berwarna merah maknanya virgin..mmg lah darah terkumpul...kalu gengam lama2...cuba yg lelaki gengam ibu jari lama2..merah x? so maknya apa? korang virgin juge ke..?




last case kalu dara di pecah sebab bersukan mcm mana pulak? so semua senstf isu kud...susah nak dibahaskan..tulah antara bberapa reason...



lastly,cwl nak mintak maaf kalu isu nie terlalu open..but juz told the realty la..yg kita xboleh judge fizikaly..kalu nak tawu juga better chek kad hospital hehhehehhe ...tq...4 reading,,need ur respon...





Comments

Anonymous said…
eamai perempuan mcmtu skg..
Are_en said…
Setuju!!!! Tanpa test subject.Ni semua poyooo je..tapi UKE ade ckp dkt jari2 mak andam leh cm anak dara or not...sblum sarung cicin.Nak kne siasat ni heheee..
Unknown said…
R sure about that?
Unknown said…
R sure about that?
Unknown said…
aku nak anak dara..sebab aku teruna..susah2 aku pertahankn teruna dapat dara rasa janda buat apa..
Unknown said…
Info nie ade lah sejukn hati para lelaki.. Banyak laki y search pasal nie sbb care dgn insan tersayg.. Biasalah cemburu kn.. Cuma perempuan kalau suka sorg lelaki jgn lah tgok laki lain dh.. Kesian kat lelaki jenis sayg sampai mati nie. ..dlm dunia bkn smua laki jahat.. dan perempuan pon sama bkn smua jahat ..the fact is.. Kene terima ape pon kenyataan ��
Anonymous said…
Semua tak boleh terima. Semua sign virginity kat atas tu I ada. I dah kawin pun. Jadi, memang tak boleh nak tahu orang virgin ke tak unless you pergi check. Sekian, bye.
Anonymous said…
Ada je perempuan yang tak tahu dara dia dah pecah dan ada juga yang memang xde dara sejak lahir lagi. Nak2 lg yang suka aktiviti lasak. Sengkek betul yang piki xde dara je, mesti dah xsuci😌. Xsemua, just sbhgian. Tu sbb dlm Islam klu nak tahu sesuatu kebenaran, siasat dulu, bukan main tuduh je. Btw, sape kita nak menghukum masa silam org. Klu dia dh bertaubat, so xyah duk ungkit2 kata xsuci lah apa lah.. Jgn rasa diri kau suci, xbuat dosa besar dll selagi mana kau masih berfikiran cetek mcm ni dan selalu nampak keburukan org je..

Popular posts from this blog

Tanda-tanda lelaki bosan dengan wanita

MITOMANIA /MYTHOMANIA (ANNA-BAE SUZY)