Jul 29, 2011

cikwanielovela di tewaskan oleh katrina halili?

salam...

aku heran  asal orang asyik searched  katrina halili ? kacau tarikan cwl je
  • siapakah wanita itu?
  • adakah pejenyah?
  •  wanita yang menjadi mangsa jenayah ?
  •  mahupon tokoh  negarawan?
  • siapakah dia tiap2 hari beliau di searched?
  • who that woman?
sambil mendongak ke langit melihat burung terbang!dan aku melambai2 ke arah mereka ..dengan hasrat aku dapat tahu siapakah wanita ituh~

cwl blog serch keyword sbg bukti
kalah cikwanielovela! 34 -9=25 #

dengan gerakkan ginamstik yang aku belajar 5 dekad yang lalu...tipu je utk tarikkan daya penceritaan..
dan menghembuskan udara ke lelangit aku klik google..aku klik dengan penuh kesantunan!
siapakah wanita yang menewaskan CIKWANIELOVELA dalam pencarian search keywords..itu?

dgn muka agak gangster cwl menaip katrina halili!

dengan wajah  yg ibarat memakan cekodok di siang hary~ menuggu dgn penuh keterujaan!




 fine aku tawu aku tak popular ..katrina halili nie mmg popular! dia menang!

dan aku dah tawu dia sapa dah...

dia adalah musuh ketat marimar kakak kepada marimar (kakak tiri tp sebapa) 
dalam  tenolovela marimar iatu angelika !
fine ,fine....dia popular dari aku..

Tapi tanpa putus asa aku klik nengok gambo2 beliau2! yg awesome ..

had ni ni ADALAH  GAMBO YANG PALING TAK SEKSI...sbb yang lain2 tu..
herm korunk tgk sendry ler~


hanya yang menonton cerita marimar 
sahaja mengenali gadis ini!



gadis ini telah menewaskan cikwanielovela...

utk katrina halili


Katrina Halili Interesado ako sa iyo!

sekian~

peace!

6 comments:

Ku Azhar said...

huhu ku xphm! T_T

cik wanie Lovela (CWL) said...

ku azhar apa yg xphm?

shida said...

ahaks...
sabo je lah cik wanie..ha3~~
terima kekalahan kpd wanita ituh..

cik wanie Lovela (CWL) said...

shida> hahha menerima dengan tgn terbuka hehe

Abang Stalker said...

hahaha ;))

ramai tu dik yg search katrina ni.wah..ada mirip kot adik dgn dia.wawawaa ;)

nk signnnn~

cik wanie Lovela (CWL) said...

abg teror kita acha sptriasa lah hhaa