Jul 11, 2011

GA BUTIKPINKKU: 'Saye suke online shopping!'

P/S : sapa nak joined klik ini link...BUTIKPINKKU

salam...

saya cik wanie lovela joined ini contest pui3 mintak menang!

pergh berwarna warni cantik sungguh huruf nie ! ayat bodek tapi iklas memuji!

kali ni saya cik wanie lovela pembeli setia ON9 dikalangan penjaja ON9 ingin besuara hahaha!
kalau sapa tawu perangai aku kaki shoping mesti tak ckp ape2...tak de sapa bole tahan aku kalau satu benda tu aku dah minat ..mahupon mrH aku tolak dia ketepi utk jangka masa 5 minit....DIA pon xmampu wat ape2 haha KUASA PENJAJA ON9!

KENAPA SAYA SUKA BELI ON9?

 SAYA SUKA ONLINE SHOPING KERANA!
  1. sebab saya kaki 0N9 tetapi kaki berat untuk ber0n9 @ berjalan2...hehehe...( dengan ada kemudahan ini saya hanya isiform dan oder) BILA brg dah smp wat kecoh satu umah belagak dekat kakak..ha3
  2. Barang2 ON9 lebih up 2 date ..aku beli2 kad sini tak de lagi aku berjalan sambil memakai brg on9 dgn muka megah!
  3. TAUKE2 0N9 ramah nak pitam aku! cthnya:
  1.    butikpinkku 
  2.  Butik MyRania
  3. LovelyOne Shop
  4. Mazniza Othman's Shop
  5. Bifa's Collection 
  6. Styleholic Chick
  7. KZNabihah Boutique
  8. Kitty Shawl
  9. Midfashion Shop
  10. NURWIYAH COLLECTION
 ( pergh BOLEH DIKATA separuh dari nie aku besa beli tapi ingat-ingat  lupa tapi yg paling kerap butikpinkku dgn bifa lah) ada lagi yg cwl tak senaraikan...boleh dikatakan rm300 aku habiskan untuk on9 chopping!


ALASAN-ALASAN KUKUH CWL MEMBELI BARANG DI 0N9 '' wlpon korang tak setuju!

lihat dan hayati lah!

Shawls & Inners by butikpinkku
shawl ? inner ? AKU sentiasa beli boleh dikatakan kebanyakkan beli dibutikpinkku cee tgk ni!
di sebabkan aku pakai inner dan shawl butikpinkku aku bertemu jodoh dengan mat salleh! hik3
kak fara IGT TAK SHawl crumple ini? ini iner ini masih igt ka? MCM aku sowang je custme dia suruh dia igt!
Lens dan Handbag by Bifa's Collection
yang nie aku selalu beli baju ala2 korea kad sini..yang ni kak fara yang perkenalkan kad aku..
mmg baju kad butik 0n9 nie sumpah CUN!

NI BUKTI PEMBELIAN! yg baru bulan lepas! (mood belagak)

 nilah jacket pink gue beli! bila pakai rasa mcm princess
lallala~

Kaen Pasang by Butik MyRania
waah kain pasang yang cantik boleh pakai di hary raya.LALALALA!
JUM beli kain raya kad ON9 kad butik myrania..woooo! mesti meletop2 kita masa raya ni!
puasa dah ganti ke? OOps!

Baby apparel & Cosmetics by LovelyOne Shop

MAKEUP? pergh aku ada lah HANTU MAKE UP..tapi setakat nie aku tak biasa beli make up on9!
tapi xpe kalau menang aku wat video tutorial guna barang makeup lovely one shop! this my pomish!

Tudung Denim by Mazniza Othman's Shop

tudung siap sedia idaman aku jeans NAK3!
OH2 ...jum membeli ON9! malang gaji aku xde tguu ujung bulan tu pon kalu aku satle hutang ahhaha!

MAC Cosmetics by Styleholic Chick
KOSMETIK LAGI pergh..LEPAS ni make up 24 jam lah aku..
mcm cwl ckp kalau menang cwl guna makeup2 ni wat video tutorial!
kalu menang first place la...:p


jacket oh jacket! kenapa engko comei!
sya nak nak dan nak! nak terjah ini butik! tapi duit engak ada...harap2 menang ini contest!
boleh lah bergaya2 amek gambo ..tempek kad blog banyak2! aku mmg kaki jacket dan tukang promot jacket bila membe2 cakap cantik beli kd mana..aku lah orang nya akan mjwb hahah!

Pin Comel by Kitty Shawl

Accessories by Midfashion Shop

Accessories by NURWIYAH COLLECTION

perg ketiga2 aksesory ni wat aku DEMAM bila melihat!
 dah lah comel kiut! suka sgt2 nak sgt.....nak pakai..waa!

pergh semua ON9 shoping yang aku cakap ini adalah mantap3!
dan on9 shoping yang aku sebutni juga lah hadiah untuk pemenang GA BUTIKPINKKU!
wlpon aku sedar aku ibarat panda comei yang nak hadiah..puji diri pergh..
aku TETAP memberanikan diri mencuba wish me luck!

KORANG pon boleh joined ..wlpo aku sedar kalau aku bagi tau korang dan suruh korang joined makin meningkat lah persaing aku ..heheh busuk punya olang
tapi aku ni berhaty mulia kipas diri kipas diri..

SHARING IS CARING
nah ini link JOM RAMAI JOINED..
BUTIKPINKKU GA! klik now!

aku TAG dekat
( Semua harus masuk)

GOODLUCK ALL!

12 comments:

Anonymous said...

tak da log mcm mana nak joined?

CWL wanie LovelA said...

buat blog :)

Anonymous said...

nak masuk xrety

CWL wanie LovelA said...

huhu kena tanya kak fara lah yunk cmna

Anonymous said...

ok tq

CWL wanie LovelA said...

welcam

diana said...

amboi..
semua benda beli online ye..
dah kawen nanti mesti sayur2 pun beli online je ni..
ekekekekk

CWL wanie LovelA said...

HEHEH MANA ADA DIANA

AwieKashi said...

wahhhh,,,xleh nak byk lg ke???
huhuhu....

CWL wanie LovelA said...

ntah hehe

AwieKashi said...

HAHAHAHA!

butikpinkku@gmail.com said...

thanks again tau join.. 17hb Ogos, 6 pg fara announce winner kt blog taw..

ps: sila2 lah tempek banner butikpinkku taw~ muaxx~ XOXO..