Jul 13, 2011

JADI DIRI SENDIRI jangan copy identity orang lain

salam

kadang-kadang seseorang cuba menjadi klone kita...rasa litle bit bit bit rimas...



ini serius2!

surat cinta pada klone......

  •  sesuatu yang saya suka awak pun nak...sy nak nak diet awak pon nak saya nk gemok awk pon nk~
  • stuf or baju-baju yang saya ada awak pon nak ada ...colour n benda yg sama pulak tu..herm..
  • boyfriend aku pon kau nak..
  • apa saya buat awak pon nak buat...padiyapa~ aku terjun longkang dia ikud tak ? :P
  • apa saya post di fasibuk pon kau sibuk nak buh juga..kau copy  tanpa edit ayat saya dan like ..em3
  • awak cuba tiru gaya,percakapan saya sedangkan itu bukan style awak..saya sememangnya suka gelak setengah mati dan awak cuba jadi mcm saya =,=..
  • ramai orang cakap dekat saya awak klone saya..saya rasa rimas.. woit kau ada kembar!
  • default pic fasibuk,myspace,twitter awak cuba possing style saya..emmm
  • dulu masa saya start berblog awak kutuk2 kini awak pon nk berblog emm...cakap ta supa bikin..
  • awak penah cakap awak nak jadi saya...saya terfikir kenapa awak berfikir mcm tu ..
 lepas ni apa pulak lah????? jgn tibai laki aku dah la~

saya ada pesanan untuk awak tak perlu jadi saya tak perlu jadi orang lain....
sbb diri awak terlalu berharga dan yakin lah awak lebih dari saya..awk kena fokus cari diri awak
awak jangan cuba jadi org lain sedangkan awak tak selesa...
saya bangga jugalah awak suka saya tapi ta perlu lah tiru segala outfit saya..segala macam tentang saya..
dear awak dah terbaik..hope kalau awak baca plz paham saya.sbb bila saya cuba bg tahu awak ..mcm ta sedar..em ta pelah.


 BE YOUR SELF...

12 comments:

Cik Suheela said...

knp ni??ada org tiru you ye...cakp terus-terus dpn dia heee :D

CWL wanie LovelA said...

cik suheela> dah penah then dia mcm xda perasaan pon..

cik najihah said...

kalau sume nak tiru melampau la..kasi sembur je

She's Gee said...

ntah ler bile kena berdepan copycat ni.. haishhh, mcm2 ragam... ^^

"Status Hubungan di FB : Anda Percaya?"

miss.neeya said...

susa klau ada kwn mcm ni..da pena kena..

CWL wanie LovelA said...

cik najihah>dia xda perasaan

CWL wanie LovelA said...

she gee tu lah

CWL wanie LovelA said...

missneya rmas kan

nub said...

baru nak tiru hang. erkk.

haha

CWL wanie LovelA said...

nub ye la hang..hang dh howt

SYAFIQAHSALEH said...

yup setuju..jadi diri sendiri lebih baik..sebab masing masing ada kelebihan sendiri :)

CWL wanie LovelA said...

:) betul iqa