Jul 17, 2011

jangan ingat kita dah bagus di blog ...realitynya?

salam...



hari nie cakap pasal pengunaan bahasa dan tatabahasa...
cwl mengaku  cwl mmg ambil kelas bahasa atau major dalam bahasa masa study..dan kakak2 cwl sendiri cikgu bahasa melayu...sengaja hang kan pemalas cwl suka redah2!
tapi cwl kalau dalam penulisan blog tak da nyer ikud undang2 cwl redah ja...bagi  cwl mmg lah bahasa jiwa bangsa tetapi kadang2 dalam blog cwl sekadar nak lepas tension..just seronok-seronok.malas nak tunjuk bakat  kad korunk ayat orang belagak... .cwl suka low profile cukup.mmg ada lah ORANG KUTUK TATABAHASA,AYAT CWL beterabur cwl tahu tapi cwl saja2 malas amek powt.ini style saya awak tak suka awak boleh tengok blog lain...tapi cwl nak ucap terimakasih yang sokong dan suka blog cwl...

KALAU NAK CAKAP PASAL tatabahasa pengunaan ayat mahupon pengunaan kata hubung ,kata majmuk,kata ganti diri dan banyak lagi cwl dah cari tak da blog yang perfect dalam pengunaan  semua2 ni .kecuali blog yang ilmiah mmg perfect! kalau korang nak belagak blog korang perfect dalam tatabahasa ...mai sini tggalkan link cwl chek ada berani??? HEHHE...ayat budak kejam...




kenapa saya redah-redah je dalam penulisan blog

  1. saya nak taip cepat hahhaha...!
  2. saya takut saya lupa idea ...dan saya takut saya lupa apa yg saya nak ckp sbb saya si PELUPA..
  3. SAYA PEMALAS MENGAKU JE LAH..
  4. I'M NOBODY :P


SETIAP ORANG ADA KELEMAHAN MASING-MASING DaLAM BLOG KITA TAK BOLEH SENTIASA MELIHAT KEKURANGAN DALAM BLOG DIA CUBA CARI KELEBIHAN~

orang baru nak belajar kita kena support lah sesama blogger baru boleh maju kalau sentiasa nak kondem ja tak boleh cakap apa2 lah kan..

p/s:hehhe ni opnion aku lah dia punya blog dia punya cara lah..kita dtg tempat orang jangan cari masalah betul x?

bye...




2 comments:

Abang Stalker said...

ahh...dulik apa org nk ckp apa kn.blog kita ske kita le.abg pun x de nk guna ayat skema dgn tatabahasa dan penanda wacana yg betul.bt blog mcm kita tgh ckp dgn kwn je..bt pe nk cover2.


-bt hal sdri je lbh baik,abaikn durjana2 tu sume. ;D

CWL wanie LovelA said...

tapi ada orang duk hentam wani..tak tau sapa anon ni lemas