Jul 10, 2011

KEMERIAHAN BERSIH ISNIN .....

salam...

seronok ,ceronok,meronok,keronok,pronok dronok.. hahah hapy!


cee tgk belakang aku ada banyak kanak2 rabena...hahha...payah betul jadi cikgu tadika nieh :P


 apa bersih-bersih korang tau tak cencitif...cencitif tau!

hari isnin- itik suka nasi itu  nasi... suka hati kau punya ayat je kan cwl
 sedap ooo makan nasi lemak dgn ikan bilis dan aku teringat satu lagu khas yang ditujukan untuk bilis hehe...

HARI INI HARI ISNIN..
malas nak cakap apa..cuma hope semua baik...
cwl sekadar nak shared ini...baru cwl perasan selama duk dgar lagu omputih nie dalam cita hantu ta sedar sebutan dia..bila tesedar cwl gelak meleleh air mata..korang mesti tgk dan hayati!



korang layan lah juga..

P/S: pastikan anda tidak memasukkan sesuatu ketika mendengar lagu ini oke :)
(kome tercekik aku tak tangung)

6 comments:

Anonymous said...

hahaha kelakar nk mampos

CWL wanie LovelA said...

heheh ye ke anon :P

Queen F said...

HAHAHA sape laa kreatif bebenor buat video niyh.. :D da la dekat2 nak sama betul-betul sebutan die.. HAHAHA

CWL wanie LovelA said...

hehe tu lah

CWL wanie LovelA said...

hehe tu lah

CWL wanie LovelA said...

hehe tu lah