Jul 22, 2011

lelaki suka tak perempuan kuat melantak?

salam...

 





kedua2 gadis ni adala orang yang sama dan hobi dia adalah melantak!



PECAH RAHSIA AKU MELANTAK MACAM AHLI SUKAN!


BILA DAH HABIS MAKANAN AKU AKAN MARAH HA3!

OK... back of story bukan nk cakap pasal mknan yg aku mkn mahupon aku marah bila mknan habis!

Sememangnya aku kuat makan even badan aku macam tiang lampu! serius aku nak gemok  tapi xgemok2 juga.mb faktor metabolisme aku tinggi kud..never mine lah .aku syukur badan mcm nie so nak mkn byk mana tak jadi masalah kan kan..! gemok itu indah!

aku mmg kuat makan gila2...
sampai satu masa tu aku cakap dengan si lelaki masa depan b4 cple lah kan kan...
mb soalan korunk dgn lelaki masa depan or wanita masa depan mst korunk berjanji setia rite?

tapi aku lain...soalan aku...
Awak boleh terima tak saya makan banyak macam ahli gusti?
(naseb baek dia pon kaki mkn juga) 

ye la setengah lelaki suka perempuan makan sikit2 save buject kan?tapi nak wat cmna kalu aku nie makan berpinggan2 kadang2 sampai berebut aku makan dgn lelaki masa depan cee...!
aku mmg jenis xcover aku tibai ja bila lapaq...time tu tak da istilah pakwa makwa..lelaki masadepan 2x5..hehhe..

aku nak tanya lelaki suka ke pmpuan kaki melantak? hahaha...jujur wei!

wlpon aku kaki makan bila lah badan aku yang kerepeng nak membina!


korunk nampak tak aku? nampak tak kewujudan aku kad situ?
 seriusly aku sukabadan chuby2! baru shantek!

wei fernando toress! malaysia bOLEH!

P/S: KALAU aku merajuk makanan lah penawar aku~

15 comments:

cikji said...

sama la,sy pun kuat makannnnnnnnnnn tapi xgemok2 jugak,sadis sguh!

cik wanie Lovela (CWL) said...

cikji cmna lah nk gemok herm2

akuwanblur90 said...

suka kalau diorang melantak sikit.. hehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

aku wan> sedih la sapa cple ngn ko..hehhe gurau je

Farah Tuhar said...

fara pown kat mkan . tp cepat je gemok . untung cwl mkan bebnyak x gemok2 . amek lah ckit lemak fara nie . sharing is caring . hehe :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

farah> andai proses itu wujud weee

Abang Stalker said...

abg ske! :)

hati rs senang je tgk gf mkn don kita.wlupn dia mkn pny la ayu n x buas.

tp dia mkn tnp henti.dan abg seronok blikn dia mknn. ;)

merahitujambu said...

kuat makan tapi slim jeee eh..=p

cik wanie Lovela (CWL) said...

ABG STALKER> hehhe

cik wanie Lovela (CWL) said...

merah > bukn tian elektrik lah

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

makan oh makan

makan memang best

hehe

:)

cik wanie Lovela (CWL) said...

makan2

iPai said...

suka .. rasa seronok ye dia tgk dia makan macam tak hengat dunia .. hehe

iPai said...

rasa macam agak comel bila dia suka makan banyak2 ... hehehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

ipai >:)