Jul 25, 2011

LUAR SUCI TAPI HATI BANGKAI!

salam...

hiasan semata2

huhuhu penah jumpa manusia macam nie?

aku tak paham napa dia wujud?

the story macam ni.....

si  perempuan A cple  dgn si  lelaki B...
si perempuan C kawan lama si lelaki B

si A ni mmg tak da masalah ngn bf dia si B...tapi semenjak si C muncul mmg hancus hbgn depa..
wlpon  si A ok2 saja dgn si B..tapi si C diam2.takpuas hati dengan si A .duk bersayang2 dengan boyfriend orang..sedangkan dia dah berpunya....

si A pernah direct chat dengan si C..tapi si C..boleh wat statment..
if dia nak apa salahnya?

sangat kurang hajar si C..tapi si A tak penah cite dekat bf DIA...

one day si A add pakwa si C...tawu si mengamuk and buang si A dari friends..

masa dia kacau balak orang tak ingat dunia duk ajak bf owang keluar sini sana tak ingat pula?

bila si A cite kad bf dia pon dah xguna bf dia baking ye la kawan baik yang lama katakan....lagi pon si C suka WAT SUCI,WAT LEMAH LEMBUT..padahal bila chat ngn si A mulut  bukan maen pon..tapi bila si A cite kad pakwa dia...si pkwa pon lebih percayakan betina tak guna tu!!!!

 (sapa terasa dengan kisah nie...nk wat cmna~)

so the moral of story jangan lah duk p kacau balak orang...diri tu dah berpunya buat lah perangai perempuan sikit jangan duk gedik sangat! 

JANGAN NAK HABAQ SATU DUNIA YANG HANG TERLALU AKRAB DENGAN BALAK ORANG..
bangga ke cam tuh?

p/s bangkai pon lagi wangi dari hati kau ...

jum joined kelab ni..prempuan SAHAJA!
klik nie

15 comments:

Cik Purple Pinkypuff said...

kte bako jer minah tu~~ bako~:D

cik wanie Lovela (CWL) said...

bukan bako je goreng wat ikan bilis...ada pkwa pon tak sedar2 diri

Meya Lolipop ♥ said...

memang zaman skrg rmai spesis camtu kak . mnyampah gila . perigi cari timba la katakan . benci tau spesis ni ^^

merahitujambu said...

siap ada kelab wanita...=p

cik wanie Lovela (CWL) said...

meya> tu r geram bebenor

cik wanie Lovela (CWL) said...

merah > jum joined

Maya Lisa said...

memang nyampah nan ompuan camtuu ^^ sedar lah sikiiit dirii tuu ~

zareliqa afiqa said...

aishh~ geram pulak ngn pmpuan cmtu..gediks! huhuhu..i pulak emosi,hihi

cik wanie Lovela (CWL) said...

maya> samo la

cik wanie Lovela (CWL) said...

zareqa > kami pon geram

Abang Stalker said...

kelab wanita?


erm..abg x bole la klik button tu kn. :)

sbr k..lain kli pesan la kt bf tu,jgn duk ngengada melayan prmpn lain cm gf plk.klu si prmpn tu ala2 kdr sje duk gurau2 xpe la kot.

tp klu da smpai menggugat hubungan org lain,x baik tu..dosa tau,abg x ske tu.haha

cik wanie Lovela (CWL) said...

abg betul2 dia pmpuan xtau malu

einz miszmessy said...

wujud gak pmpn cmtuh???

cik wanie Lovela (CWL) said...

einz wujud ja

iPai said...

kalau kita percaya kat pasangan kita, tak jadi masalah .. n masing2 pon kene laa jujur .. takleh gedik2 sesuka hati sgt ..