Jul 9, 2011

masa zaman sekolah saya tak da pkwa mahupon boypren TITIK!

salam ...

hey..hey aku ta pecaya cinta....TA PECAYA SANGAT HABES mr.h TU hape?

Bukan niat nak belagak or bangga diri scene aku darjah satu sampai mencecah tingkatan 5  
aku tak da pakwa 
yang nak bawa aku p dating... lagi pon masa tu mmg aku tak nak pak wa pon .
AKU FOKUS3 stdy! ek eleh poyokan..

masa ni muka masa aku form 5 muka sok suci kalu kawan dari indonesia bilang hehhe...
p/s:maaf lah aku ta comel mcm korang bayangkan...aku sedar zaman tecik2 pon aku bukan lah kanak2 yg comey... :(

gamba form 6 bersama-sama rakan seperjuangan..cee teka mana saya? gagaga...
p/s: jangan salah paham baju biru hanya pengawas pusat sumber sahajabukan pengawas sekolah mahupon pengawas kanteen :P

 yang suka wat pipi kembong buject cun tu akulah...mengspoilkan gamba..maaf kwn2  :P

KENAPA SAYA TAKDA PAKWA MASA ZAMAN SEKOLAH?

1.masa zaman skola aku rasa malas nak bercintan cintun lagi pon mama aku tak kasi. bahaya kalau orang tua tak restu hehe...ye la dengar cakap orang tua selalunya selamat.so mmg sekarang aku rasa selamat and besyukur lah.mungkin kalau aku becinta zaman sekola aku tak sampai tahap nie.mungkin kalau aku bercinta aku main kan perasaan orang.mungkin kalau bercinta aku buat benda tak elok..semua ada hikmah... 

2.aku rasa geli nak ada pakwa-pakwa tak nak orang padang serong kad aku.korang pon jujurlah kan korang biasa jadi student gak kalau korang tengok memeb2 korang cple mesti mulut nak mengata betul tak> chilx lah aku biasa jadi student gak..LAGI PON.. aku kira kategori budak perempuan baik-baik dan di kenali oleh cikgu2 serta di sayangi cikgu..masa aku form5 aku pelajar cemerlang jugalah dalam kelas account haha riak jap..hehehe...poyokan..PENDEK KATA AKU TAK BERMINAT LELAKI KAD SEKOLAH AKU ..haha..!!!

3. MEREKA cop aku MUKA SOMBONG GILA ..
bila aku berjalan seolah2 kad dahi aku  ada tulis s.o.m.b.o.n.g ...mb lah aku nampak macam sombong.bila aku lalu yang tak kenal aku mesti cakap sombong walaupon aku melontarkan senyuman ..penat aku senyum tunjuk muka baik .kena kutuk gak...Aku tak kisah lah orang cakap apa ttg aku..nie lah sikap aku siit-sikit tak kisah orang nak kata apa tentang aku.yang penting yang mengenali aku tawu yang aku nie GILA-GILA kalau melawak mmg cam kasar,kuat buat lawak ,kuat mengusik orang haha...itu lah aku.senang masuk dengan sapa-sapa...

4.aku suka lelaki yang matang dari aku.... 
Gila kan....aku suka cikgu aku hahaha..bkn aku sorang tapi dengan kawan baik aku juga si pika anuar... aku dan dia mmg gila2 sikit ..hari-hari jugalah kami mengendap& skodeng cikgu tu ...kami  buat mende yang tak da faedah.kadang-kadang sengaja pegi tandas semata-mata nak chek dia dtg ke tak sekolah.kalau muka kami ada jerawat sanggup oooo kami nak lari and menyorok  dari dia tak nak tunjuk muka buruk  dan  kita orang study betul2 tak nak nampak bodoh.tambah kita orang tawu dia suka perempuan BIJAK..begitu hebat sekali otak kami befikir nk ngorat dia hahah.....itu lah hobi aku dengan best friend aku .even kitaorang dia dah kahwin ia sekadar hobi melihat lelaki kacak sambil mencuci mata bukan minat betul2 sengaja mengedikkan diri...sebab bagi aku dia kacak and matured dan aku tak nampak lelaki muda yang kacak selain lelaki itu  muahahaha...sebelum kenal H <3

5.AKU TAK RETI BERCINTA DAN AKU TAK NAK BERCINTA WAKTU SEKOLAH.AKU TAK NAK SIA-SIAKAN ZAMAN KEGEMILANGAN AKU DAN KE'ENJOYAN AKU DGN KAWAN2...hahha...bcuze masa tu masih belasan tahun.i still too young to have relationship wit sumone..yang kita belum pasti kekal~sbb org kata zaman sekolah monkey love bukan aku kata ea...

Bohong kalau aku cakap masa zaman sekola aku tak teringin ada pakwe..seriusly aku pon nak pakwa terniat lah juga nak kaaan.....duk tengok membe2 aku duk mendating pas habes klas makan sama2 balik sama2..aku paham perasaan budak sekola sbb aku besa jadi budak sekola...tapi jarang2 aku jumpa cple dari sekolah bertahan...dari 99% yg bercinta zama sekolah yang bertahan cuma 20% ja..dari permerhatian aku lah...PERGHH lengkap dengan kajian korang jgn main-main dgn CWL...BODEK DIRI SENDIRI...HAHAH!
 



tu dulu sekarang ..hahhaa...

apa2 aku SAYANG SINCHAN AKU MUAAH!


KORANG PULAK APA PENDAPAT CPLE TIME SEKOLAH???

6 comments:

nurdani said...

perasaan suka dan teringin tu ada, tapi tak nak berkapel sebab malu dengan ustazah dan cikgu2 lain. masa sekolah tak elok kapel2 ni. tak banyak yang kekal. peratus kekal pun tak tinggi. bila masuk ipta, baru start bercinta tapi itupun mak ayah larang sebab suruh fokus belajar. sekarang dah bekerja, mak ayah pulak yang kelam kambut suruh kahwin dengan pilihan sendiri. hehe

CWL wanie LovelA said...

nurdani ehhe

kusyi said...

skodeng cikgu tu i loike... haha..memandangkan ada 2 cgu hensem kat skola kusyi..kusyi and bff kusyi slalu skodeng cgu tuh! hak3..lawak2.. siap duk bangga lagi kalau boleh berdiri sblh cgu hensem tuh! hak3.. klaka pulak. sorang cgu tu, single.. sorang laki dah kawen..haha..istri dia cun gle! anak pon kiut! haha.. lawak pulak.. n3 nih best! kusyi pon xske kapel zmn skola skrg nih..huhu

CWL wanie LovelA said...

kusyi> hehe hobi student perempuan hahaha

qellissa said...

couple time sekolah? xde pengalaman lah nak couple time sekolah..sebab i x cantik..huhuhu...xde pelajar lelaki yang suker...=(

CWL wanie LovelA said...

hehhe