Jul 13, 2011

nombor ekor hari ini...

salam...

saya cikwanielovela.blogspot.com
entry hari ini lebih kepada penghargaan...
nak ucap banyak-banyak terima kasih yang support cwl selama nie...
rasa macam nombor ekor pulak cuba lihat..





makaceh sbb folow saya walaupon dah 4 bulan lebih bloging makaseh lah support budak baru macam saya nie .makaseh kawan-kawan !


161 people yang like saya hargai sangat-sangat..i love u!

doakan saya esok untuk result upu..mungkin saya tak update untuk beberapa hari..



  • p/s: sebenarnya kalau nak jadi blogger sejati jangan tengok folower kalau tengok folower kita akan jadi riak.
  • cuba pandang folower itu sebagai kawan.
  • biar folower sikit asal kita ramai reader..
  • hormat antara sesama blogger penting .DAN jangan sesekali kita mejahanam kan sesama blogger :)


thank you  <3





13 comments:

aleen aiden said...

hu3,taniah! ^_^

CWL wanie LovelA said...

aleen makaceh

Iqah QaQa said...

1333- QaQa salah seorg drpdnyerr
161- QaQa salah seorg drpdnyer. baru 4bulan blogging da ramai yg follow. tahniah. blog qa baru berusia 4 bulan..wee~~

CWL wanie LovelA said...

makaceh iqa

asiah_najihah said...

gud luck dik..mesti berdebar tunggu hari jumaat kan..

CWL wanie LovelA said...

makaceh kak asiah

Khairil said...

tahniah CWL.. satu pencapaina yang mengkagumkan..tapi betul le apa yg CWL kata tu..•*biar folower sikit asal kita ramai reader*...

CWL wanie LovelA said...

khairil :)

Abang Stalker said...

no ekor?nk jgk.nk minx magnum la. :P

CWL wanie LovelA said...

abg stalker makaceh

Abang Stalker said...

hrni upu result da kua kn.so how wanie? :)

CWL wanie LovelA said...

naseb xbegitu baik wlpon 3.22pointer xdapt .kena wat rayuan...membe just 2.67 pon dpt :(

azman sky said...

sy mau jgk.... tlg bg