Jul 22, 2011

Perlu ke kalau tubuh kumpulan mesti ala2 korea semua tu?

salam....




ACCT....
bukan juga aku nak bahas kan pasal harga gula!
bukan juga pasal maksud gula-gula
BUKAN juga pasal budaya mahupon lagu berorentasikan korea..
mahupon pasal nama kumpulan nie...

cuma benda yang aku terfikir malaysia nie takde identiti ke?
asal nak wat kumpulan berlandaskan wonder girl,girl generetion or bagai2nya?
saya di korea oh tidak ......lepas nie kita tak payah p korea lah dah wonder girl mesia! 


maybe lah alasanyer ikud cita rasa rakyat mesia  ( memenuhi keperluan ke kehendak semasa yg hanya chicken shit)
 aku pun layan lagu2 korea  ni..tambah2 lagu autumn in my heart..betul ke ejaan aku hehhe..fvt song sbb tu selalu gak aku buka blog abg stalker dengar lagu tu...cee klik abang stalker..

Cuma aku sakit mata tang pakaian tu..seluar pendek ketat2...kalau menyanyi cam korea baju pon kena korea ke? alasan nak cari feel ke tok feel bg aku tak munasabah....kata kumpulan berbakat asal nak feel dari segi pakaian betul idak?aku pon tak perfect,,,
cuma kad mesia mmg ada cuaca panas tapi kita xda musim panas..so tak payah pakai pendek2..bahang di neraka g panas adik oitt!
cadangan aku pakai baju sopan lah kita kad malaysia..remaja sekarang mudah tepengaruh diaowg perlukan bimbgan...sbg kumpulan yg berlandaskan wonder girl ke hape girl ke yg mungkin akan diminati oleh remaja2...pakain tu lah jaga lah..sbb ada juga artist yg success wlpon tak seksi betul tak? so renung2 je lah...sampai bila nak seksi smp tua ke? ...kita kena igt kita tak tau entah sempat ka tidak kita merasai hari tua..hidup manusia Allah s.w.t yg tahu ..kita merancang sahaja...kita sbg hamba dia kena bertaubat sebelum terlambat :)
mintak maaf kalau isu pakaian ni ada yang tak suka.cwl mintak maaf!


p/s: pendapat korunk perluka menyanyi pakai seksi 4 what?

9 comments:

Abang Stalker said...

thanks dik..:)ado gk nm abg terselit.hihi^^

abg pun x sgjaterletak lagu tu plk.minat tu je la pun,autumn in my heart. ;)

x slh nk tubuhkn kump ala2 diorg kt sana,tp sprti sdia maklum.malaysia ni rakyatnya majoriti islam/melayu.

kumpyg tertubuh ala2 wonderpet korea tu pun rsnya islam kn?so x prlu la separuh terlanjang utk mencari publisiti.

manusia x pnh sempurna..:) hrp 1hr nti mereka2 yg terlalai ini akn sdrdan diberi peluang utk berubah.Allah sntiasa memberikeampunan pd hambanya dgn niat yg ikhlas la.insyaAllah.

ninie_azriena said...

org melayu..agak kurang sopan lah pakai skirt2 pendek ni..kalau diorang nak tiru korea pun, pakai lah sopan sikit..emm..entahlah..kebanyakan rakyat malaysia dah terikut2 budaya barat sgt lah..minta dijauhkan..

p/s: nice entry sista (n_n)

cik wanie Lovela (CWL) said...

abg stalker> betul2

cik wanie Lovela (CWL) said...

ninie > makaceh cyg

cik ayin said...

nak pemes cepat.sexy la kannnnnnnnn

cik wanie Lovela (CWL) said...

cik ayin> diowg bfikran cetek...

Photophobia eyraa ! said...

kak ! sokongg sgt2 , maken bertambahh lah dose kita , yg MEMBUAT tu dh lain , yg MELIHAT dose lain pulakk . wallahualam <3

cik wanie Lovela (CWL) said...

photo> betul3

iPai said...

abg stalker cam tenang2 sikit dgr lagu cam tuh ..


tu laa silapnya diorg ni .. follow tak kene tempat .. ptut buat laa acuan malaysia sendiri .. bukan laa nak skong, tp atleast tang pakaian tuh