Jul 11, 2011

saya seksi sebab mak saya pun tawu...

salam..

hadui hadui...aku bukan lah nak cakap 100% aku baik aku pon tak perfect tapi retiss sekarang...
hampas lah malas nak cakap ..berpakaian tak cukup kain dengan selamber tak rasa malu tunjuk paha,tunjuk kurap,tunjuk kudis,tunjuk bahu segala mak nenek nak tunjuk mana pergi nya maruah seorang wanita? TAK takut hukum akhrat ka?atau tawu tapi wat-wat tak tawu...jgn ckp bila dah tua nak taubat tah sempat entah tak..
mmg kubur masing-masing ..tapi kalau kau tumpang tengok rasa tempias dosa dia tak pasal-pasal.....

cuma satu je lah yang aku rasa simpati kad seorang retiss dia wat statment macam tak pernah dapat didikan ugama dari mak dia...nak tau statment dia?

"saya memang dari dulu dah seksi. Tak caye tanya MAK saya” jawapan Wan Sharmila kepada wartawan Melodi.  
( kenapa awak salahkan mak awak sedangkan awak yang seksi..kurang asam punya anak)
SEMEMANGNYA ( sememngnya di sini bukan ada mksud apa kena mengena dgn kata2 ke apa harap anon paham ye) PAYAH LER CAM NI SEBIJIK2 NK TERANG HU2.....

dalam hadis pon menyatakan..-:


.Saidina Umar berkata...agama seorang anak itu bergantung kepada agama ibunya..manakala agama ibunya (isteri) bergantung kepada agama ayahnya (bapanya)..



maaf lah benda kalau ada orang lain terasa...benda ni bukan remind dekat wan sharmila ja also dekat aku juga..nobody perfect ..tapi sebelom bercakap fikir lah dulu..telajak kayuh basikal boleh amek angin adik tapi kalau terlajak cakap ..angin barat daya monsun ,ternado sampai adik oitt....


P/S: bila retiss laki buka baju kena gam..retis melayu perempuan beragama islam buka baju separuh bogel tak kena gam pulak yea..OPPSS.. terasa mcm pelapis siti jarum pulak auuu...sapa makan cokelat tak payah lah rasa cili yea..!

23 comments:

Alinkiwi said...

o..ni ke statement time melodi tuh??terlepas tgok last sunday.hm..ni lahh yg dikatakan ajaran ibu bapa...;\

CWL wanie LovelA said...

alin> herm depends kad anak2 juga

Safiah Ibrahim said...

macam2 skrg

CWL wanie LovelA said...

safiah> yup mcm2 skg

nurdani said...

statement lebih kurang macam ikut hukum sendiri. hukum yang mcam menunjukkan tak salah pun seksi ni.ibubapa perlu bertaubat kalau anak dibiarkan berpakaian ketat dan seksi dan lain2

CWL wanie LovelA said...

nurdani> itulah nanti dah kena hentam baru nk mintak maaf

fiqaliqa said...

artis skrg memang. tiap2 hari masuk paper seksi kemaen. selagi tak tayang pangkal peha, tak sah. ape tah -.-

Cik Rose Cute said...

ingatkan artis hollywood mana tadi...rupr-rupanya Wan Sharmila....Dulu tak seksi sangat....sajer cari publisiti murahan....hihihihi

eyjalukman said...

haihh , untunglahhhh org 'badan cantik' nak dedah sana sini .

Mrs. Farhan said...

Ntah pape la. Dah la ari tu sibuk ngan kes pelok2 shah jaszle tuh. Mmg malukan mak bapak je keja kan. Ehh, aku tetiba emo. Hehhehe.


Tapi betol la, kta pon x perfect jugak. But at least, jaga lah maruah ibu bapa kita. Ye x??


http://sayasibudakopto.blogspot.com/

Diya Edhayaa said...

kain skang mahal sgt kot.. 2 yg beli bju sekerat2..

cik najihah said...

alahai..x pape je..nak bukak aib sendiri adui

CWL wanie LovelA said...

fiqa mcm tu lah

CWL wanie LovelA said...

cik rose terasa mcm kad holywood kud

CWL wanie LovelA said...

eyja lawa ke hehe

CWL wanie LovelA said...

mr farhan yupjgn buka aib sendry

CWL wanie LovelA said...

diya mungkin la heheh

Anonymous said...

kak..minta perbetulkan.. kak sebut hadis.. tp yg sebut tu Sayyidina Umar al-Khattab r.a.Jd kak tukar kpd 'SEMEMANGYA..Sayyidina Umar al-Khattab r.a pernah berkata'..
itu kata2 sahabat Nabi S.A.W..
terima kasih

CWL wanie LovelA said...

ANON SEMEMANG NYA DISINI SAYA NK MENUNJUKKAN MEMBUKTIKAN ..CHEK KAMUS DEAN BHASA..YE LAH TQ

Anonymous said...

membuktikan?check kamus dewan?maksud?tak fhm.sy cuma nk kak betulkan shj.ada beza hadis dan kata-kata sahabat

CWL wanie LovelA said...

anon kata2 sahabat tu dari sapa ye? herm mcm ni lah ikud suka awak.saya tahu siapa awak..so blog sy plz respect jgn asyk nk betul org :) ..sebelum sy letak identiti awak.juz moved k :)

Anonymous said...

laaa..ugut pula?Allah.sy hny mntk diperbetulkan.tu shj.Allahuakbar.Sy cuma mntk dibetulkan.
cuma mntk dibetulak part ni...
DALAM HADIS PON MENYATAKAN..-:
SAIDINA UMAR BERKATA.....................
ok..yg Sayyidina Umar berkata tu takpa.betul dh.yg tk betul tu kt ats tu.. DALAM HADIS MENYATAKAN.. awk tukar kpd seorang sahabat prnh sebut.........................
itu shj.klu awk tk tukar org yg bca mungkin akn silap fhm atau dpt kesan silap awk.tu sja..
maafkan sy..

CWL wanie LovelA said...

anon> herm tah lah..just respect blog lain.saya bukan wat kesalhan yg amat besar sgt pon.herm no body perfect.saya rasa setakat ni semua org ok je.awak yg duk hentam saya.juz moved...tq.