Jul 18, 2011

soalan melodi PANAS!



SALAM...


hari ini nak menjawab soalan2 yang di tag hehehe...walapon mood sebenar spt kematian kucing tapi saya CWL gagah kan diri menjawab soalan ini! hahaha!


do you think you are hot?
entah aku tak rasa panas pon.setakat ni duk taiping hujan memanjang ok lah hahaha! :P
(tidak menjawab soalaN)



upload a fvt  pic of you?




why do like this picture?
sbb ORANG cakap mcm HELIZA HELMI ahakz tui3..
ada yg ckp muka i mcm acha pon ada hahahah ! :P


what name you prefer beside yours?
ini rahsia alam..sesiapa pon tak tau nama nie...hanya family sahaja..
nama ni wani dapat masa kecik2..nama tu ada lah MIMIE..
even kawan terdekat ke bf ke sapa tak tawu nama ni hahaha..only my family!
tapi hari nie rahsiasudah pecah..

people to tag? 5 enough oke.

  1. nurul badiah lai
  2. abang teror
  3. abang stalker
  4. wan hazel
  5. semua yang baca entry nie


who is number one?
kakak tersayang saya .dia cantik,dia comel dia baik..syg dia sgt!



number three relationship with?
dia ada bini dah kud ...statment dia " kalau bini aku tau perang dunia ke 4 nieh"
mcm tu lah heheh...

say sumthing about no 5?
thank you lah baca blog i!



how about no 4?
wan hazel..yang mendesign blog aku.tapi dia katoon perut buncet!

and who no 2?
abang teror...abg saya yang telah menjadi bapa kepada anak buah saya yg comel! ahakz




bila nak kahwen?
OPPs sapa masuk minang i ..i terima ja..
mhg baca mati aku hahah...




bye selamat menjawab!

4 comments:

Abang Stalker said...

hahaha..kne tag plk.


abg belum kwin dik non,abg bujang lg. :) berbini tu da ada bakal isteri la.



hehe..xpe2,ok le tu.xde le org nk ngurat. :P



*perasan..ahhaha



tq CWL! ;)nti abg jwb.

CWL wanie LovelA said...

ye ke abg stalker heheh

Abang Stalker said...

abg da jwb! ;)

CWL wanie LovelA said...

ok hehhe