Jul 27, 2011

Tutorial pashmina messy

salam



sory video cam thape2...
aku tgk kali nie xberkualititas betul...dengan aku hermm hampas2..
sbb nama tutorial pashmina messy bukan lionel messy ..
kononya nk ciplak gaya maria elena tuuuh..tapi aku mencapati gaya itu hahhaah! 
aku dah hancurkan gaya maria elena..sory yer sis!
korunk kalau cuba buat betul2 kemas-kemas yer...
aku tunjuk aksi cmne-cmne jer dengan hasrat input smpai cukup la.
...korunk cuba lah ea :)



P/S : SAYA budak baru belajar maaf jika salah dan silap :)
sory juga kalau muka aku buruk without makeup ngeh3~

14 comments:

merahitujambu said...

rajinya dia buat tuto...thanks

cik wanie Lovela (CWL) said...

welcam :)

Safiah Ibrahim said...

wah.. tiut..

cik wanie Lovela (CWL) said...

safiah pon tiut

SPEK HITAM said...

without make up?
then u look amazing ! :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

amazing ka spect cam mangkit tdoaq ja nie

AwieKashi said...

bag0s beben0.. ngee

cik wanie Lovela (CWL) said...

awie makaceh

awanis said...

boleh cube ni :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

awanis gudluck

iPai said...

saya boleh try pakai tak ? (mintak permission dulu .. =P)

cik wanie Lovela (CWL) said...

ipai try la

Abang Stalker said...

hahahah..suara comle gle+mke minx cubit2 kt pp kn. :P

messy betul tu.hahah..jth reputasi maria lpsni sbb cwl da naik.hehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

abg stalker tq