Aug 17, 2011

hapy bila custmer puas hati :) | JERAWAT TIADA LAGI!

salam..

cwl skg bukan nak jadi usahawan ke apa ke...lepas dah banyak oder dah terjadi ushawan pulak nie...

apa cwl nak cakap nie pasal ubat jerawat DERMEDEX.
setakat nie dah ada 10 orang beli dan oder kad cwl.
cwl seronok bila yang cakap ubat tu bg kesan yang baik,jerawat dah mula mengecut alhamdulilah semuanya dgn izin Allah s.w.t. cwl hanya tolong membeli ja.cwl nak semua kulit lincin2 baru up confident level without bedak tebal rite?



sapa nak oder boleh tengok entry nie :


saya hanya membantu.usha ditangan anda dan semuanya dgn izin Allah s.w.t :)

3 comments:

Abang Stalker said...

supplier ubat jerawat yg comel..:)

cik wanie Lovela (CWL) said...

tgk lah abg dia

RaraPuing said...

mahal x ubat ni cwl?? macam best jer