Aug 25, 2011

kak peah vs kak nabihan : jom shoping!

salam

semalam cwl g shoping raya..so ada yg tanya shawl and beg cwl beli kad mana...?

aku terasa cantek bila pakai shawl yg beli dekat kak peah and beg yg cun dari kak bihan..

sapa tu kak peah and kak bihan??

kak peah and kak bihan ni kawan baik dan juga sharepartner ! bukan aku sengaja nak mengipas dua wanita yg gojes ,anggun dan bergaya fewwiT!..diaowg tersangat cantik sorang mcm heliza sorang lagi mcm norjuma..lawa aih ..kalu tgk dua tiga kali mcm super modeh top ! sumpah..tgk r bawa nie pic diaowg..

kiri kak bihan kanan kak peah..eh.silap terbalikkan heheh!

harga barang dia berpatutan bukan aku nak cakap mmg murah r...kad len2 smp rm40 tp diaowg baru smp rm20 ok la kualiti pon bagus ...bukan aku omong kosong sbb aku dah beli dah.
korang boleh add fb diaowg kalau nak beli mcm2 ada~

nama kedai shoping diaowg hangpa p tanya depa chek tak tau hehhe!

any oder korang klik sini add diaowg and start shoping.



so selamat bershoping ..dihari raya.
shoping dgn bersdhana okey!


p/s: kak peah awat baru tunjuk skirt rm35 chek dah beli kad tempat len rm40 T_T

7 comments:

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

haha..nk add sbb nk knl dgn owner dia je blh x? :P

AwieKashi said...

bersyukurlah apa yang ada.... huhu

Saya Mangsa Mercun said...

saya sayang PEAH AHMAD..hehehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

abg ..jgn curang hhee

cik wanie Lovela (CWL) said...

awie ^^

cik wanie Lovela (CWL) said...

hehhe ok

Si Nuansa Eyqin said...

kalau wanie tolong belikan utk eyqin boleh? tak tahulah nak add kat fesbuk.