Aug 14, 2011

korang melantak sedap2 tapi korang pikir INI TAK?

salam

copyrite hak google!

sedangkan kita memikir buka puasa nie nak makan apa? nak amek bubur lambuk ke tak petang ni? memikir tema baju raya semua2 tu...then cwl terfikir begitu nikmatnya rakyat malaysia sambut ramdhan yang indah nie...but something yg mengangu fikiran cwl adalah memikirkan rakyat palestin  T_T...

bengang dengan orang suka makan tak habis...

acct cwl paling paling paling tak suka orang makan tak habis! bagi cwl kalau rasa tak boleh habis jangan oder banyak2...sbb cuba korang bagi rakyat plsetin makan mesti habis kan?.bila makan tak habis cuba2lah korang pk org yg lebih memerlukan ....makanan tu..sedih kan...

the moral entry nieh
  • hargailah bulan ramdhan ini sebaik mungkin jangan sia2 kan...dan jgn biarkan ia berlalu kosong~
  • kita dapat mkn dgn fmly semua berkumpul tapi masih ada yg sibuk2 buka dgn kwan..utamakan kwn2 dri fmly.tapi rkyt palestin?korang fikir adakah diaowg dpt bbuka mcm kita lagi dgn fmly lg?
  • makan tak habis ..sekadar nak tunjuk cool or cun  makan tak abis..em
  • ketenangan bulan rmdhan mesia patut kita mengsyukuri!
p/s: mari kita berdoakan agar rakyat palestin dapat smbt bulan rmdhan ini dengan penuh kedamaian dan ketenangan <3

5 comments:

AwieKashi said...

kasi lastik je orang yg makan xabis tuh...

MisS HoNeY said...

msa g bazar tu beli smpai penuh tgn..blik t mkn sikit ja..dh nya rezeki tu buang...sian rzki tu

cik wanie Lovela (CWL) said...

awie hehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

mis haney betul3

Abang Stalker said...

abg percaya,ramai dan kebanyakknya x abes mkn dan terus buang.bulan puasa ni nfsu mmg mkin menjadi2 sbb setan xde,nafsu yg bermaharajalela.