Aug 2, 2011

Permintaan yang tidak mungkin~

SALAM


bulan pose-pose mb sifat menghakis dari tabiat membazir patut di  amalkan....
serius aku tak boleh hakis ngeh3!

sekarang ni cwl ibarat menghadap di ufuk timur melihat tahit lalat eh.. tahit bintang jatuh sambil ingin cakap...

''i wish i wish ada orang belikan shawl rose yang jelita untuk aku ..yg berharga rm50''

bila tengok nufnang aku yg kedek - kedek tu..baru 5 henget jauh sangat wei nak ke rm50....
serius aku ta penah peduli sal nufnang aku sal chup2 apa kejadah semua aku ta peduli....

Mintak kad emak aku yg tercinta ibarat tiada jawapan ....spt kaunter pertanyaan yg tutup jam 5 petang...

yang ter dot dot dia tak paham atau tidak paham~

herm cedih lah serius aku nak ni!

shawl yang haku idamkan kalau terlambat org lain sebat T_T




DI sini kepada sesiapa nak belanja saya silakan T-T...

8 comments:

Mun said...

i paham perasaan tu..sbb i pun slalu je mengidam something T.T

cik wanie Lovela (CWL) said...

idam apa?

zareliqa afiqa said...

cantik lar shawl tu..huhu

Abang Stalker said...

Jgn membazir dik..shawl ni mle2 je mhl,tgu la bulan dpn da berlambak hrga cm shawl skrg ni je. :D

simpan la duit tuk bli bnd lain yg lbh berfaedah k. :)xmo nangis+sedih.

cik wanie Lovela (CWL) said...

za. yup cantikkan

cik wanie Lovela (CWL) said...

abg belanja le

ain syafain said...

nak beli shawl raya ke ? hihi ain pon ngah survey shawl untuk raya nanti

ain syafain said...

ehh.. btw, mana kak wani dapat shawl tu ? kat blogshop ke ? blogshop mana ? cer share hehe