Sep 25, 2011

Bila wat entry ada yg perasan lebih.....

SALAM...




Kadang-kadang dalam entry nie biasalah kita menulis dari sudut pandangan orang ramai.bukan cwl menulis ikud rasa hati cwl.bila cwl wat entry cwl kan kaji dulu and baru mengeluarkan statment-statment pedas.statment tu bukan datang dari mulut cwl atau hati cwl.statment-statment kadang-kadang cwl rujuk intenet,buku,orang dan lain-lain.cwl sedar cwl pun bukan perfect sangat nak bagi statment kan.saya manusia biasa tak lepas dari kesilapan.tapi apa boleh saya buat.So,susah la kalau semua benda nak pangkah.kita kena treima lah apa yg belaku skg.tul tak?Entry2 saya kadang-kadang tak menuju kad anda pun.tapi jika anda terasa saya banyak-banyak mintak maaf.bukan senang nak puas kan hati pembaca.jika anda tak puas anda buat lah entry anda sendiri.
NAK JAGA HATI SEMUA ORANG MMG SUSAH..HATI AKU PUN TAK TERJAGA....
pecayalah entry saya tidak berniat untuk melukakan hati sesiapa .jika anda terasa saya hanya mampu senyum dan memohon maaf.

semoga anda jelas apa yang saya sampaikan ..senyum tak perlu kata apa-apa .. :)

6 comments:

Nurjia Naiem said...

pernah jugak entry y jia tlis ad org y prasan.. hehe..

cik wanie Lovela (CWL) said...

susah kalau org kuat perasan kan

nnisa azizan said...

biasa la akak,manusia ni mcm2 perangai.
CHILL okey :)
heeee

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

jaga hati sdri smbil peka dgn sekeliling. :)yg pntg jgn menulis ikut perasaan yg x elok.

cik wanie Lovela (CWL) said...

nisa :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

aBG OKEH