Sep 19, 2011

saya tak kejam sgt....need pandangan...

salam....

nak tanya patut ke tak aku buang entry yg ada unsur ada punca pergadohan? nie....
cuz aku ni bukan kejam sgt emm...tak sampai hati nak buat diaowg...
sbbnya aku rasa blog aku ..bukan blog burukkan org...
so nak tanya biarkan je entry satu tu atau delete?



someone answer plz  this? :)

ada yang tanya if ex akak nak akak balik akak nak tak?
my answer : herm tidak sama sekali. i can forgive but xkan xcept dia dah ..apa adik dia buat..dgn dia..susah nk lupakan ^^

8 comments:

CikAnyss' :O said...

rasa nya lebih baik buang , hati pun jadi clear je , dan be profesional , baru kita hepy .. anon di mana2 kan :))

Phat said...

buang je

C I K . F Y Z A said...

sepasti dan seharusnya delete.. tak yah cemarkan blog dgn benda-benda cam tu.. let go okay ;)

solihynramly said...

buang je..:D

MisS HoNeY said...

buang je la..buang yg keruh.amek yg jernih ^__^

cik wanie Lovela (CWL) said...

thanx all i will delete!

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

sbg tnda menghormati,diam je..xperlu berkata2 pd si bekas kekasih.dia akn fhm dgn kebisuan wanie.

cik wanie Lovela (CWL) said...

yes bro :)