Oct 12, 2011

aku ANTI orang suka MENCARUT...

salam....

entah kadang-kadang aku benci lelaki mahupun wanita mahupon golongan ponds atau pen cake...apa-apa jelah yang mencarut...di depan aku..ibarat tiada maruah bagi aku sbb benda sendiri,barang sendiri dan haiwan-haiwan yg tidak bersalah.bukan nak cakap aku baik tak penah sebut tapi skg alhmd aku kalau marah2 aku tak da sebut menda nie.aku latih diri aku cakap benda baik2...kan banyak pktaan yang baik2 lagi???

budaya kita ka? sikit -sikit (^&**%$#@???).....hermmmm



BUKANNYA TAK DA PERKATAAN LAIN DI MUKA BUMI INI YANG INDAH!!!!

Kadang rimas2 sikit nak sebut nie.....


then sebut %^&*(((%$#&U**** ( tak de benda lain dah eh???)


cuma nak cakap aku sebagai golongan awek kalau aku dengar lelaki cakap mcm tu...nak wat bakal suami jauh sekali...rasa nak jadi kawan pun aku pk 2 3 kali..tak minat..mesti lelaki pun pk benda yg sama tak tawu lah kalau dia suka awek mencarut2,,kan..em

p/s: berigstfar ke dapat lah juga pahala dari kumpul dosa kecik yg di buat koleksi lama2 jadi besarkannn...
(kalau sapa-sapa terasa aku mintak maaf bye)

12 comments:

aisya said...

same la sis.. xsuke kalau bace blog orang tu entry die penuh dgn carutan.. huhu

cik ika said...

setuju..ta ske owg ckp mncarut ni..menci2

cik wanie Lovela (CWL) said...

aisya betul2

cik wanie Lovela (CWL) said...

cik ika...menci2

shida said...

ahaks...sama lah...bila tahu je sorg laki tu mencarut2 mmg dah reject awal2..ho3~~~
xleh accept...

cik wanie Lovela (CWL) said...

shida betul2

AwieKashi said...

bak kata org sekarang...
kita berbudi org berbahasa....

*eh betul ke? :)

merahitujambu said...

sy pon x suka..hilang cantik bila cakap benda2 tu kan

cik wanie Lovela (CWL) said...

awie yeah

cik wanie Lovela (CWL) said...

merah hehe yes

Pure Mahabbah Fillah said...

strongly agree wif u..

better dont say anything if useless word kn...

Pure Mahabbah Fillah said...

strongly agree wif u..

better dont say anything if useless word kn...