Oct 6, 2011

BEZA BAWANG CANTIK BAWANG HUDOH...

SALAM..

aku jumpa bwang ni masa nak masak..so aku decide nak wat entry pasal bawang.WAH POPULAR LAH KAU CIK BAWANG PAS NIE..glamour gitu...
Apa yg korang nampak...dan mana pilihan hati korang..jujur...


 mana satu pilihan hati?











buntut bawang yg mana yg cantik....?













kulit yg cantik....
dan
 kulit yg tak cantik



p/s .the moral yg cantik di dahulukan yg tak cantik dilambat2kan ...
jgn tengok luaran k.


sbb bawang yg kulit tak elok dalam dia tak busuk tapi yg  kulit cantik dalam dia busuk....


tapi kalau luar busuk dalam busuk ayam pon xnak makan :P

8 comments:

♥ norlida ramli ♥ said...

haha..entry ni ada mksud tersirat la...nice!!

jgn pndang luaran je..kesian mcm aku yg tak cantik ni..huhu..^^

cik wanie Lovela (CWL) said...

hehhe betul tu dear

Najwa Sofwani said...

camtu ker....hee

budak penjara said...

bawang putih x de ke??klu cite bawang putih ngn merah..bwng merah yg jahat kn??

cik wanie Lovela (CWL) said...

najwa hehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

budakpenjara hehe xde

Abg Stalker said...

xnk bwg,nk telur.cmne nk thu telur tu busuk ke x.sdgkn luaran dia cantik,sama je mcm yg lain.hehe..ce teka.

cik wanie Lovela (CWL) said...

abg stalker yeahhh!