Oct 23, 2011

ANDA BLOGGER YANG MANA SATU KAH?

salam.....
sebagai permulaan saya mintak maaf jika ada yg bakal terasa dengan entry nie.saya cakap berdasarkan bukti dan pandangan orang ramai.jadi jika anda terasa entry ini auta semata-mata up 2 u.tapi baca sampai habis dulu...

first cwl nak cakap pasal Bloger Lelaki VS Bloger Wanita


sory jika anoy sgt menda nie :P

Blogger Lelaki mudah femes dari Bloger wanita pecaya tak?
Bloger wanita Lebih ramai berbanding Blogger lelaki .jadi selera kehendak wanita terlalu banyak dipasaran dan dapat dipenuhi klik je situ ada blog perempuan klik sini pulak semua ada pasal perempuan.oleh sebab itu susah nak cari blog lelaki kalau ada pun tak banyak .Bak kata orang lelaki ni suka pendam dan dia tak suka tulis apa dia rasa.jadi bloger-bloger wanita mereka lebih prefer membaca blog lelaki.sebab semua orang nak tawu apa si lelaki tulis. Blog lelaki juga jarang di kondem jika beranding blog wanita .sebabnya kalau lelaki bagi ayat pedas mana pun it's will be ok sbbnya kalau perempuan buat ia agak kurang sopan ler kononya mentalti  masyrakat kita skrg :P.Even Folower blogger si lelaki tu tu tak banyak tapi Komen dia kadang-kadang MELEBIHI folower.

saya amek blog sapa rahsia tapi jujur nie mmg blog lelaki yg tu blog wanita....

jadi rasanya korang pun ada pendapat sendiri mb.....

 Blogger cantik hensem vs Bloger cantik hensem juga tahap sederhana

maaf le lukisan nie menyebalkan hati anda....

Yang ni aku rasa tak di nafikanlah.bloger hensem bloger cantik tak PERLU bloging bertahun pun sekejap ja dia naik ,sekejap je folower dia meriban sekjap je komen dia meriban dan sekejapa je semua orang nak wat entry pasal dia -_-.Dengan gambar-gambar dia yang cantik dan hensem BERPOSSING MAUT depan lensa .so aku nie tak da lensa yang capt pic aku sekadar camera olympus cikai then upload kalau rajen aku edit lah bagi muka nampak lawa kalau tak rajen aku upload lantak lerr org nak kaa apa.tapi THIS IT IS ME no lensa yg menganggunkan aku :P.aku ni ketogry bloger cantik hensem serdahana biar lah orang folow aku sbb iklas bukan sebab cantik mahupun hensem yg sementara semata-mata...tapi BONUSlah kalau ANDA CANTEK HENSEM...!

LAGI satu Blogger KAKI KOMEN KAKI FOLOW pun mudah FEMES...
See full size image

Bloger nie mmg rajen tinggal jejak and keep touch.
I LOIKE IT!!!
hidup bersatu padu baru muafakat...

P/S: JADI ANDA BLOGER YANG MANA SATU KAH?????

18 comments:

Shacklesmith said...

haha.. ykew blogger laki cpt feymes?? blogger pompuan lg sng nk dpt ramai follower kot ;)

Diyana said...

saya blogger kaki komen kot .Haha

nice entry .followed you !

Nursyahira izzati Ngadimon said...

hahaha ! sokongg giloo ! blogger pompuan rmai follower , tp tk pemes !

bukti amat KETARA ;D

bloghok said...

aku blogger y ada blog...

fuuyooh said...

semoga awak dpt boyfriend ><

Phat said...

phat suka follow n komen kat blog kawan2 yang lain...;-)

cik wanie Lovela (CWL) said...

shack mungkin

cik wanie Lovela (CWL) said...

diyana thanks

cik wanie Lovela (CWL) said...

syahira hehhe

cik wanie Lovela (CWL) said...

blog hok hehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

fuyo tq2

cik wanie Lovela (CWL) said...

phat :)

budak penjara said...

mmg laki jrg berbelog..aku pon sbb boring2 je ni smbil ngaja2 dak2 skolah..hehe

btw..aku suka komen..x suka sngt follow

cik wanie Lovela (CWL) said...

penjara cikgu hehhe

Mizz Atie Zieya Shukri said...

haha..saya tak kesa xdak follwer...sebab saya suka bca ttg org....org x baca ttg saya pun takpe...heheh

Mrs | Mr. AniK said...

saya blogger xde follower..huhuh

cik wanie Lovela (CWL) said...

miz atie :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

mrs :)