Oct 13, 2011

coretan hati yg gedik | LELAKI INI cinta dalam jiwa

salam............

entah lah kenapa lelaki mudah sangat cakap suka dekat ssowg............aku mangsa keadaan
semalam ada 4 orang luah perasaan dekat aku padahal selama ni aku anggap mereka mereka itu hanya kawan.termasuklah  1 mamat nie dah bekeluarga tapi boleh cakap dia nak luah perasaan dia suka aku ...ayat tak boleh blah..hai jujur aku rimas ..kenal lah dulu baru cakap suka.nanti Dato F..i jeluz adui :P

bercinta aku mau 'u tapi bukan dgn mu..
layan...

aku nie jenis payah payah nak sayang orang
payah nak jatuh hati
payah nak suka orang
payah payah dan payah nak luahkan perasaan..

kisah cinta dalam hati aku....
dulu masa form 3..aku penah suka senior aku dia form 6..aku start suka dia sbb bila dengar dia laung azan merdu ..pergh ramai siut minat abg tu.dah pandai ,kacak,sukan pun hebat.pas tu johan qari mmg top lah.
masa tu aku hanya budak hingusan yg dia kutip jadi adik angkat dia wahahaha....mmg lah aku ada hati kad dia kan ..bohong aku cakap tak.Aku tak penah bagi tau sampai dia dah ada awek...perh rasa frust tp xde frust sgt..skg dia dah kahwen dah tapi laaa aku dah xda aty dah .aku doakan kbhgiaan dia..dasyat kan aku...last aku chat ngn abg tu dia penah cakap dia pun penah suka aku juga dulu.aku jawab oh ya..bodokan aku mb ego aku xkena tempat..the end  sbb sama2 xpenah cakap  suka jadi takda sapa yang tahu.skg nie aku suka dato F...tapi aku xtau dato F..nie tawu ke tak aku suka dia...mungkin sejarah akan berulang T_T

hari2 aku tagged nama mamat nie kad fb ada kah dia tawu aku suka dia...cee korang klik..ensem tak??
AKU SUKA MAMAT NIE <----- DAH KLIK ..OK TAK MAMAT NIE ? ngeee...

p/s: utk korang salam syg jumaat


bye

5 comments:

AwieKashi said...

untunglah fernando torres~~~

cik wanie Lovela (CWL) said...

awie untung sangat

Pure Mahabbah Fillah said...

huhuu untung la rmai owg syuker dia yaaa...

budak tomey nie..:)

cik wanie Lovela (CWL) said...

pure..gosip hehehe

Wawa Tasliman said...

hahaha.. wawa pun suka dato F tu..