Oct 30, 2011

DAGING KUCING SEDAP DI MAKAN!.

SALAM...



mesti korang terkesima membaca daging kucing sedap di makan kan?????
tapi itu berlaku di china daging kucing dimakan di masak di rebus di goreng dan di steambot kan tanpa belas kasihan....demi permintaan yang tinggi utk bussnss diawog..sedih gila aku TAK SANGGUP MAKAN KUCING WEI!!! hangpa sanggup ka?

nanges aku tengok video nie sambil peluk kucing aku kuat-kuat....korang tengok lah..



malas nak wat entry panjang-panjang sebab aku tengah terkejut kucing kena potong-potong wat sup...
apa perasaan korang sangup ka nak makan kucing????

plz plz save the cat!!!!

15 comments:

NOVA said...

owwhhh tidakk!!! saya tak sanggup melihat nyer.. :'(

cik wanie Lovela (CWL) said...

kami pun :(

hakamah hamyadi said...

semua dorang ngap...siannya kucing

ceritera ouhhmiera said...

Manusia jenis apakah ini ?
Ya ALLAH , kesiannya kucing kucing tuh .

cik wanie Lovela (CWL) said...

tulah smua ngap2

Nyamuk Terbang said...

nie yg nk mrh nie
mreka mkn boypren sy
sobs sobs
syg kucing
sepak pn xsnggp
nie nk mkn

mira said...

jahat nyee dorang nie , tapi kann kt malaysia nie pun ade gakk . orang myammar suke makannn . so , kalo org asing amik kucing korang kne mnx balek sb dorang makan kucing uwhhh . sedihh lahh cmnieee :(

POSH76 said...

jgnla tomei sgt ni

belogkiter said...

kenapa takder orang suka makan daging orang dari negara china eh? kalau adakan bagus...padan muka suka sangat menyeska binatang

fuuyooh said...

jangan kan kucing.. manusia pon diaorang makan..

YOUsoF said...

Tak sanggup nak tengok sampai kucing tu kena potong². Serius kesiannnnn.

Qil_H0shi said...

evn sy tak0wt kucing.,sy xsang0p mam kucing.,cian kucing :`(

Norlida Ramli said...

adeh..tetiba rasa loya gilerrrr tekak ni..huhu

HK said...

xsanggup nk tgok video tu..huhu..

noraauliyya said...

hadoi, tak sanggup nk tgk. cwl da tgk ?