Oct 3, 2011

HARI NIE AKU ADA BUAT SALAH BESAR PUNYA

SALAM...

tak nk cakap panjang tapi disebabkan entry aku.aku termengacau hidup seseorg EMM..nak nanges wooo..! T_T............

MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 
MAAFKAN SAYA 



MAAFKAN SAYA SEIKLAS HATI!!!

mb kata-kata maaf aku xdapat selesai kan masalah dia T_T

kepada dia aku mintak maaf sgt...

p/s: aku nak berehat dari bloging ja nak tenangkan fikiran aku yg kusut........................................................

7 comments:

AwieKashi said...

ada masalah ke? 0.o'

cik wanie Lovela (CWL) said...

:"(

nurradizan said...

Sabar okey. Insyaallah pintu hati dea akan terbuka untuk maafkan akak. itu mungkin dea tengah mara sebab tu dea cakap macamgitu;)

cik wanie Lovela (CWL) said...

nur...tak delah..dia xmarah pon..sb tu akak rasa bersalah

♥ norlida ramli ♥ said...

nape ni..erm.face to face ngan dia.nnt mesti dia akan lembut..hehee

cik wanie Lovela (CWL) said...

lida...dia dah maafkan tp stil rasa sedih huhu

Juey Ha said...

sabar ye :)