Oct 30, 2011

Hobi aku usha LELAKI main bola .

salam.....

saya ada hobi yang pelik....dan hobi itu adalah usha lelaki main bola entah apa-apa ja hobi itu.hehehehe..








awat hang nampak macho sangat kunalan tergoda iman ku hahahha.....


apa pun hapy devapavali naa kunalan.aku suka tengok style hang main bola memang smart memang paling rajin kejar bola dari pemain lain.cuma satu ja kelemahan kunalan nie depan goal kaki dia krem..tapi but passing bola mmg dia macho lah hahahaha..aku pun suka. :P

suka bukan bererti aku jatuh cinta..kadang aku suka tengok bola.kalau dah start sembang habis habis kawan kawan pempuan aku cakap boring bola bola ja hang nie.entah nak wat cmna mb sebab aku selalu geng dengan abang aku,di apiti oleh adik lelaki dan ayah aku.sebab tu kud aku suka tengok bola hehehehe....

LELAKI MAIN BOLA NAMPAK HENSEM .jujur dari hati aku..bila tak main tak tau la :P

ulasan kejadian fernando toress gagal depan goal.. cwl cover toress

aku fanatic gila dengan tores jangan kutuk dengan kejadian dia terpengkar depan goal sbnarnya toress gado dgn cwl malam tu.cwl sms dia..sbb tu vibrate dia terpengkar depan goal tulah ulasan cwl :P sumpah tak lawak T_T

 bye...

p/s: lelaki suka tengok gadis main apa? hahahaa......mesti batu seremban kan :P

17 comments:

nurayunni said...

xbaek skodeng2...hikhik

cik wanie Lovela (CWL) said...

ayuni terusha hahaha

merahitujambu said...

main netball kot..=p

Nyamuk Terbang said...

kunalan i punya ok

PastiSyok! said...

suka tgk apa tu?

hakamah hamyadi said...

hehe...cuci mata tgok laki hensem...dorang hot masa main bola

aisya said...

wah, sama la..

*shhhh, jgn bgtau sape2 tau* haha!

kutoOobambOo / ericoanaci said...

GATAL JUGA YERK...

Rosalia said...

amboi usha tak ajak.hahah

cik wanie Lovela (CWL) said...

merah jambu heheh

cik wanie Lovela (CWL) said...

nyamuk amek lah haha

cik wanie Lovela (CWL) said...

pasisyok rahsia :P

cik wanie Lovela (CWL) said...

aisya haha geng

cik wanie Lovela (CWL) said...

kutombo sikit ja

cik wanie Lovela (CWL) said...

rosalia nak ke heheh

kusyi said...

sy suka tengok joseph kalang tie!! hihi..

lelaki suka tengok perempuan yang duk diam. Adoi... kusyi nih bukannye jenis duk diam. -.-'

cik wanie Lovela (CWL) said...

kusyi kantoi hahah