Oct 27, 2011

"Saya mahu Nelly The Strange Review Blog Saya ''CWL le'' !"

salam....
jumaat nie nak joined: http://nellythestrange.blogspot.com/2011/10/nelly-strange-mahu-review-blog-yang.html

 "Saya mahu Nelly The Strange Review Blog Saya !"


Tugasan : Tulis kenapa korang rasa LAYAK untuk terpilih diriview oleh Nelly The Strange ! 

since dah dah lama akak dah lama mengenali kamu.sampai hati kamu ye tak penah review blog akak.ni rasa nak tombok kamu....nie hehe..

sbb apa kamu kena review blog akak..sbb akak suka gossip kamu dengan adik tiri akak 
mas ahmad safwan :P.

berserta bukti :

2.
.

nak wat cmna akak suka kamu berdua caple ....semuga da jodoh amin.mas baik pe..nely pun baik sepadan lah tu :P

3. sebab AKAK SAYANG KAMU NELLY....sebab akak tak de adik perempuan.jadi dah anggap kamu cam adik sendiri.semua lah adik2 perempuan yg nak amek kakak cwl mu nie jadi kakak angkt cemua cwl sayang....nely lebih sikit :P


ok tu ja..lain2 rahsia akak...

saya tag kepada semua yang membaca blog saya.lebih lanjut klik sini ...nelly.bye!

No comments: